فرمانده سپاه البرز در مراسم افتتاحيه اعزام راهيان نور مطرح کرد:

انتقال خاطرات دفاع مقدس به نسل امروز، ضامن حفظ ارزش های انقلاب است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در افتتاحيه اعزام راهيان نور كه در سپاه امام حسن مجتبي (ع)برگزار شد اظهار كرد: برای حفظ ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خاطرات را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم.

کد مطلب: ۶۷۳۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز؛ سردار یوسف مولایی امروز در مراسم متمرکز کشور دانش‌آموزی راهیان نور که به میزبانی استان البرز در کانون سپاه استان برگزار شد، گفت: با شهادت محسن حججی شرایطی برای مردم ایران فراهم شد که دو ماه زودتر به استقبال ماه محرم رفتیم.

‌وی افزود: این مراسم به صورت نمادین در استان البرز برگزار شده است و این میزبانی به دلیل این است که البرز سرزمین شهید نوجوان حسین فهمیده است.
فرمانده سپاه استان البرز ادامه داد: ما برای اینکه توان مقابله با دشمن را داشته باشیم لازم است اقتدار کشور را به نمایش بگذاریم و اثبات کنیم.
سردار مولایی اظهار داشت: برای حفظ ارزش‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس لازم است که خاطرات را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهیم.
وي تصريح كرد با بیان اینکه دولتهای دیگر این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌اند، گفت: کشورهای که اسطوره ندارند، اسطوره‌سازی را در دستورکار خود قرار می‌دهند، و این درحالیست که ما اسطوره‌های کشور را به خوبی نمی‌شناسیم.
وي درپايان با اشاره به اینکه «شخصيت هاي كارتوني خارجي» اسطوره‌ای است که ساختار ذهن استکبار است، اظهار كرد در این چنین مراسم‌ها در راستای معرفی و بازگویی داستان ایثارگران و‌انقلابیان است که می‌توان این افراد را اسطوره‌های کشور برشمرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار