مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه خبر داد

تجهیز بیش از 10 هزار کلاس درس کرمانشاه به سیستم گرمایشی استاندارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، از تجهیز 2 هزار و 273 مدرسه با 10 هزار و 798 کلاس درس به سیستم گرمایشی ایمن و استاندارد در سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۲۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، مرزبان نظری اظهارکرد: این تعداد کلاس درس به سیستم حرارت مرکزی (پکیج، رادیاتور، موتورخانه) و همچنین بخاری تابشی و برقی تجهیز شده اند .

مدیرکل نوسازي، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای تجهیز 10 هزار و 798 کلاس درس به سیستم گرمایشی ایمن و استاندارد که بخش عمده‌ای از آن ها در محیط شهری قرار دارد، بالغ بر 279 میلیارد ریال هزینه شده است .

وی افزود: این تعداد مدرسه و کلاس درس از سال 1392 تا پایان شهریور 96 مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد شدند و تقریبا همه کار در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است .

نظري در ادامه از نیاز 2 هزار و 500 کلاس درس دیگر به استانداردسازی سیستم های گرمایشی یا شوفاژ خبر داد و گفت: برای انجام این کار به اعتباری در حدود 150 میلیارد ریال نیاز داریم .

وی بیان کرد: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 97 کار ایمن سازی این تعداد مدرسه در استان به پایان می رسد .

مدیرکل نوسازي، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با اعلام اینکه هم اکنون هیچ بخاری غیراستانداری در استان وجود ندارد، گفت: بخاری های موجود در مدارس روستایی، نفتی- کاربراتوری و کاملا استاندارد هستند .

وي تاکید کرد: استفاده از بخاری گازی در تمام مدارس دولتی و غیردولتی ممنوع است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار