مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

هنرستان ها باید به دنبال مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال زایی باشند

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: هدایت دانش آموزان به تحصیل در رشته های فنی حرفه ای و کاردانش که امکان مهارت آموزی و اشتغال بهتری داشته و مورد نیاز جامعه هستند، از جمله سیاست های راهبردی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۶۷۲۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، خدانظر دریکوند در بازدید از هنرستان‌های شهرستان خرم آباد بر توسعه متوازن هدایت تحصیلی دانش آموزان تاکید کرد وافزود: هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش باید به دنبال مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال زایی هنرجویان باشند .
وی تولیدی کردن هنرستان ها را ابزاری موثر در ترغیب دانش آموزان به سمت رشته های فنی و مهارتی عنوان کرد و افزود: رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش به دلیل کاربردی بودن و نیازی که بازار کار به این رشته ها دارد، فرصت بهتری را برای ورود به بازار کار دارند و باید تلاش شود، دانش آموزان گرایش بیشتری نسبت به این رشته ها پیدا کنند .
دریکوند تجهیز هنرستان ها و توجه به رشته های فنی و مهارتی را مطالبه رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری عنوان کرد و ادامه داد: تجهیز هنرستان ها از جمله مواردی است که با مشارکت بنیادهای خیریه همچون بنیاد برکت در آینده نزدیک انجام خواهد شد .
وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش هم اعتبارات خوبی برای تجهیز هنرستان ها در نظر گرفته که در آینده نزدیک عملیاتی و اجرایی خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار