مدیرآموزش و پرورش منطقه کلاترزان کردستان تاکید کرد:

تلاش برای جذب دانش آموزان تارک و بازمانده از تحصیل

به منظور ممانعت از ترک تحصیل دانش آموزان روستاهای سطح منطقه، رئیس آموزش و پرورش کلاترزان در جمع مردم روستاهای میانه و هویه حضور یافت.

کد مطلب: ۶۷۲۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کردستان، رئیس آموزش و پرورش منطقه کلاترزان کردستان در جمع اهالی روستاهای میانه و هویه به منظور ممانعت از ترک تحصیل و ایجاد انگیزه در دانش آموزان تارک تحصیل، حضور یافت و از آنان خواست دانش آموزان تارک و بازمانده از تحصیل خود را به مدارس و مراکز آموزشی بازگردانند.

ناصر شفیعی، رئیس آموزش و پرورش کلاترزان در این دیدارها با تأکید بر تلاش حداکثری مجموعه آموزش و پرورش کلاترزان در پوشش صد درصدی دانش آموزان در تمامی نقاط منطقه، این مهم را نیازمند عزم جدی اولیای دانش آموزان و همچنین تعامل مابین دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و رؤسای انجمن های اولیا و مربیان با مدیران مدارس دانست و خاطر نشان ساخت: آموزش و پرورش کلاترزان از هیچ تلاشی در جهت پوشش حداکثری دانش آموزان و فراهم نمودن بستر مناسب برای ادامه تحصیل آنان فروگذار نخواهد کرد.

وی همچنین به برگزاری جلسات متعدد در اداره آموزش و پرورش کلاترزان به منظور مهیا نمودن سرویس حمل و نقل دانش آموزان و همچنین حمایت های مالی و معنوی از دانش آموزان تارک تحصیل و فراهم کردن زمینه حضور دوباره آنان در کلاس های درس خبر داد.

شفیعی افزود: برای پوشش حداکثری دانش آموزان و ممانعت از ترک تحصیل آنان از تمامی امکانات آموزش و پرورش و در صورت نیاز ارگان های دیگر نیز بهره خواهیم گرفت تا حتی یک دانش آموز نیز از نعمت تحصیل محروم نماند.

در پایان اولیای دانش آموزان روستاهای یاد شده نیز ضمن تقدیر از رئیس اداره و همکاران آموزش و پرورش کلاترزان، بر تدارک حضور دوباره دانش آموزان خود در کلاس های درس و ادامه تحصیل آنان تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار