معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

حضور 200 دانش آموز در همایش همیاران پلیس در اهواز

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: 200 دانش آموز اهوازی در همایش همیاران پلیس، که 16 مهرماه در اهواز برگزار می شود، شرکت کردند.

کد مطلب: ۶۷۱۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محمود معزی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ همیاران پلیس در اهواز گفت: صبح امروز 16 مهر 96 در همایش بزرگ همیاران پلیس که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار می شود، تفاهم نامه ای میان آموزش و پرورش خوزستان و نیروی انتظامی استان منعقد شد که بر اساس این تفاهم نامه، دانش آموزان به عنوان همیاران و فرهنگیاران پلیس تحت آموزش قرار می گیرند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: یکی از نیازهای امروز جامعه آموزش دانش آموزان و تبدیل آنها به سفیران نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت در جامعه است و ما نیاز داریم که خانواده ها را در این خصوص آگاه کنیم.

معزی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش خوزستان با دارا بودن یک میلیون دانش آموز می تواند به عنوان بازوی نیروی انتظامی در استان ایفای نقش کند، گفت: در حوزه هایی نظیر مقابله با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی، ترافیک، امنیت و .... می توان با آموزش دانش آموزان گام های موثری برای فرهنگ سازی در این زمینه ها برداشت.

وی گفت: آموزش های پیشگیرانه در خصوص آسیب های فضای مجازی، آموزش های شهروندی و جلوگیری از رفتارهای پرخطر، آموزش های مقاومت در برابر سختی ها، آموزش حل مسئله و پیشگیری از حوادث، آموزش تصمیم گیری و نه گفتن، از مهارت هایی است که توسط مجموعه معاونت تربیت بدنی و سلامت به دانش آموزان آموزش داده می شود و می توانیم در این خصوص همکاری های مشترکی را با نیروی انتظامی داشته باشیم. همچنین 60 هزار کتابچه آموزشی نیز توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان با محتوای آموزش مهارت های ایمنی و ترافیکی تهیه شده است که در بین دانش آموزان سراسر استان خوزستان توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار