فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی:

فعالیت بیش از 3هزار هیئت مذهبی آذربایجان غربی در دهه اول ماه محرم

فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت:بیش از 3 هزار هیئت مذهبی در جغرافیای استان آذربایجان غربی در قالب مساجد،حسینیه ها و تکایا ه فعالیت داشتند.

کد مطلب: ۶۷۱۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی،فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در دهه اول ماه محرم علی رغم اینکه تهدیدات متعددی از سوی دشمنان انقلاب اسلامی در جهت ایجاد بی نظمی هایی بوده است به لطف و عنایت پروردگار و هوشیاری مردم عزیز و پلیس که وظایف خود را در این راستا انجام داده اند لازم می دانم تشکر کنم.


سرداراصلانی در ادامه گفت: 3 هزار هیئات مذهبی در جغرافیای استان آذربایجان غربی در قالب مساجد،حسینیه ها و تکایا هایی که مجوز لازم خود را از سازمان تبلیغات دریافت کرده بودند فعالیت داشتند.


وی در ادامه اذعان کرد: امسال نظم و انضباط و رعایت باید ونباید ها یی که در عزاداری ها توسط عزاداران حسینی انجام شد نسبت به سال گذشته وضعیت خوب و مظلوبی داشت.


فرمانده نیروی انتظامی استانادامه داد: امسال پلیس در تمام دسته جات عزاداری که در قالب هیئت های مذهبی بودند دراین مراسمات همیارانی به عنوان نمایندگان پلیس در مساجد و هیئت ها مستقر بودند که باعث برگزاری هرچه بهتر این مراسمات شد.


اصلانی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس به تمام رزمندگان هشت سال دفااع مقدس،خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه آحاد مردم تبریک گفت و بازگو کرد امیدوار هستیم همه ما بتوانیم ادامه دهنده راه راستین شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار