آغاز جشنواره دانش‌آموزی نانو با رقابت 40 طرح برگزیده

هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نانو جمعه با رقابت 40 طرح برگزیده در تهران آغاز می شود.

کد مطلب: ۶۷۰۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، مرحله نهایی هشتمین جشنواره دانش آموزی نانو هم‌زمان با دهمین جشنواره فناوری نانو روز جمعه 14 مهرماه 96 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

پس از ارزیابی 205 طرح‌ ارسال شده به دبیرخانه هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نانو، 103 طرح به مرحله نخست جشنواره راه پیدا کردند و از بین آنها 20 طرحی که حائز امتیاز بیشتری بودند، به صورت شفاهی ارایه و سایر طرح‌ها نیز در قالب ارایه پوستر در جشنواره حاضر شدند. پس از ارزیابی این 103 طرح در روزهای برگزاری جشنواره، 65 طرح در مراسم اختتامیه به عنوان منتخبین مرحله اول معرفی شدند و پس از انجام داوری دوباره، 40 طرح برای حضور به مرحله دوم انتخاب شدند.

به منظور ایجاد فضا و فرصت کافی برای ارایه تمام طرح‌ها، مانند سال‌های گذشته 20 طرح از 40 طرح پذیرفته شده، در روزهای اول و دوم و 20 طرح بعدی در روزهای سوم و چهارم جشنواره در غرفه باشگاه نانو حضور خواهند داشت.

برنامه اختتامیه غرفه باشگاه و معرفی طرح‌های برتر نیز از ساعت 14 تا 16 روز دوشنبه هفدهم مهرماه در محل غرفه برگزار خواهد شد که همه گروه‌ها می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

گفتنی است، باشگاه دانش‌آموزی فناوری نانو زیرساختی توسعه‌ای با تمرکز بر آموزش نیروی انسانی به‌صورت سیستماتیک است که شامل بخش‌های المپیاد دانش‌آموزی، جشنواره دانش‌آموزی نانو، تأمین محتوای ماهنامه زنگ نانو، راه‌اندازی آزمایشگاه‌های آموزشی نانو( شبکه توانا)، مسابقه ملی توانمند و کانون برگزیدگان است.

ارتباط کارگروه ترویج با آموزش و پرورش یکی از مهم ترین اقدامات بخش ترویجی و فرهنگ سازی ستاد نانو است که آموزش بیش از 700 هزار دانش آموز طی سال های 87 تا 96 از جمله اقدامات باشگاه دانش آموزی نانو است.

هشتمین جشنواره دانش‌آموزی نانو هم‌زمان با دهمین جشنواره فناوری نانو، ساعت 9 تا 17 روزهای جمعه 14 تا دوشنبه 17 مهرماه در سالن خلیج فارس محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد. غرفه باشگاه نانو در طبقه دوم سالن خلیج فارس برپا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار