اورژانس ماهیانه 60 هزار ماموریت دارد

معاون عملیات اورژانس تهران گفت: موتور لانس های اورژانس در شهریورماه بیش از 16 هزار ماموریت انجام دادند.

کد مطلب: ۶۶۹۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ اسماعیل فراهانی اظهار داشت: پس از راه اندازی و نوسازی یگان موتورلانس(آمبولانس موتوری) در اورژانس تهران به دنبال کاهش زمان رسیدگی به درخواست ها و پوشش مناطق گسترده تری در سطح شهر بودیم که خوشبختانه این دو خواسته در همان ماه ابتدایی فعالیت به دست آمد.

وی ادامه داد: در شهریور ماه ناوگان موتورلانس اورژانس 16 هزار و 15 عملیات را انجام داد که تنها در سه هزارو 218 عملیات نیاز به حضور آمبلانس و انتقال فرد به مراکز درمانی بود.

به گفته معاون عملیات اورژانس تهران در حال حاضر موتورلانس ها در زمان 12 دقیقه و هفت ثانیه به محل ماموریت می رسند که رکورد خوبی محسوب می شود. البته تلاش ها برای کاهش این زمان و رسیدن به زیر 10 دقیقه ادامه دارد. به زودی شاهد خواهیم بود که زمان رسیدن به ناوگان به مصدومان و بیماران کاهش می یابد.

فراهانی با اعلام اینکه اورژانس تهران میانگین 60 هزار عملیات در ماه انجام می دهد، تاکید کرد: با توجه به استقرار ناوگان موتور لانس فکر می کنیم در مهرماه نیمی از ماموریت های اورژانس تهران را تکنسین های موتور سوار انجام دهند.

وی از کاهش هزینه پایگاه ها و خودرو همزمان با بکارگیری ناوگان موتور لانس خبر داد و افزود: 20 درصد ماموریت های اورژانس با بکارگیری موتور لانس ها افزایش یافته است.

منبع:میزان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار