نواختن زنگ ایثار و مقاومت

با حضور مسئولین استان و شهرستان ، زنگ ایثار و مقاومت در دبستان شهید زینب کمایی شاهین شهر نواخته شد.

کد مطلب: ۶۶۸۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ، مراسم زنگ ایثار و مقاومت در دبستان شهید زینب کمایی با حضور احمدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ، اکبری رییس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل ، اسماعیل زاده رییس آموزش و پرورش شاهین شهر ، فرمانده سپاه شاهین شهر ، سرگرد ادیب مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان ، قاسمی مسئول بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الزمان ، بخشدار مرکزی شاهین شهر ، رییس بنیاد شهید شهرستان و نیروی انتظامی شهرستان به صدا در آمد .

زنگ ایثار و مقاومت در دبستان شهید زینب کمایی شهید شاخص دانش آموزی کشوری درحالی به صدا در آمد که این شهید بزرگوار که در دوران خفقان ستم شاهی دارای بارزه های حجاب، فعالیت های انقلابی و فرهنگی و مبارزی نستوه بوده است در سال تحصیلی جاری به عنوان شهید شاخص خواهر در کشور انتخاب شده و طبق برنامه ریزی های انجام شده کنگره بزرگداشت ایشان در آذرماه در استان برگزار خواهد شد . که به همین مناسبت در هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت در این دبستان زده شد .

در این برنامه احمدی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خصوصیات بارز شهید را برای دانش آموزان توضیح داد و از آنان خواست ادامه دهنده راه این شهید باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار