مدیرعامل شرکت غله استان زنجان:

114میلیارد تومان از مجموع مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است

مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه از مجموع مطالبات گندم‌کاران 114 میلیارد تومان پرداخت شده است، تصریح کرد: از مجموع مطالبات گندم‌کاران 138 میلیارد تومان باقیمانده است.

کد مطلب: ۶۶۸۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
محمد ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از 194 هزار تن گندم در استان زنجان خریداری شده است، اظهار کرد: ظرفیت ذخیره‌سازی سیلوهای گندم در استان زنجان حدود 250 هزار تن است.
وی با بیان اینکه شرکت غله استان زنجان خرید گندم را از اواخر خرداد ماه سالجاری آغاز کرد، افزود: امسال خرید گندم در بیش از 40 مرکز دولتی و مباشر انجام شد.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه امسال زنجان نیز جزو استان‎ های پایلوتی بود که گندم آن در بورس عرضه شد، بیان کرد: امسال استان زنجان جزو چهار استان پایلوت برای عرضه گندم در بورس بود.
ایزدی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار گندم استان‌های خراسان شمالی، زنجان، اردبیل و مرکزی در بورس عرضه شد، اظهار داشت: بر این اساس امسال 60 هزار تن از گندم استان زنجان در بورس عرضه شد.
وی با بیان اینکه ظرفیت سیلوهای بتنی و فلزی استان 320 هزار تن است که می‌تواند تا حدود 30 سال ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی استان را پوشش دهد، گفت: بیشترین میزان گندم تولیدی در شهرستان خدابنده است.
مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با بیان اینکه از مجموع مطالبات گندم‌کاران 114 میلیارد تومان پرداخت شده است، تصریح کرد: از مجموع مطالبات گندم‌کاران 138 میلیارد تومان باقیمانده است.
ایزدی با بیان اینکه امسال خرید گندم به قیمت یک هزار و 300 تومان انجام شد، اظهار کرد: روند پرداخت مطالبات به کشاورزان نیز همچون سنوات گذشته انجام و 50 درصد از بهای گندم در زمان خرید و 50 درصد مابقی نیز در زمان تسویه حساب پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه پایان خرید گندم در استان زنجان پایان رسیده است، بیان کرد: برای خرید مابقی گندم از گندم‌کاران دو مرکز در استان فعال است.
انتهای پیام/خ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار