پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصيلي دانشجو معلمان

وزیرآموزش و پرورش به مناسبت شروع سال تحصیلی97-96 براي دانشجو معلمان دانشگاه شهيد رجايي و دانشگاه فرهنگيان پيامي صادر كرد.

کد مطلب: ۶۶۷۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، متن پيام سيد محمد بطحايي به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نقش بي بديل نظام تعليم و تربيت در ارتقاي دانش و شخصيت فردي و اجتماعي افراد از منظر انديشمندان همواره مورد توجه و تأکید بوده است. از سوي ديگر با توجه به رشد و توسعه‌ي علم و فناوري، رويكرد ويژه به منابع انساني در جامعه از آموزش‌هاي پايه تا سطوح عالي به منزله سرمايه‌گذاري است و در واقع بستر لازم را به منظور ايجاد فرصت در مسير توليد ثروت از علم و رسيدن به اقتصاد دانش بنيان فراهم مي آورد.
تقارن بهار علم و دانش با هفته‌ دفاع مقدس و ماه محرم، بوی ماه مهر را با حماسه، آزادگي و جهاد عجین کرده و این طلیعه‌ گرانقدر، چراغ عزت و افتخار این کشور را فروزان مي كند و تداوم بخش آرمان‌های شهیدان و غیورمردان این سرزمین است.
طلوع خورشید علم آموزی و دانش اندوزی نشانگر شروع دوباره‌ همت و تلاش در راه آموزش و پرورش دانشجو معلماني است كه در آينده‌اي نه چندان دور وظيفه خطير پرورش نسل‌هاي آتي اين مرز و بوم را به عهده خواهند داشت و بي شك توفیق در این عرصه‌ي مقدس، مستلزم تلاش مضاعف، کوشش و تحصیل همراه با تهذیب است.
اینجانب در سالی که مزین به نام «اقتصاد مقاومتي، توليد-اشتغال» است، آغاز سال تحصیلی 1397-1396 را به شما دانشجو معلمان عزیز، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مي‌نمايم و دوام توفيقات شما را از خداوند متعال در ذيل توجهات حضرت ولي عصر(عج) خواستارم.
در این ایام كه فصل جديدي از تحصيل علم پيش روي است از شما معلمان آينده انتظار دارم بار دیگر با اتکال به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت با همدلی و همکاری وتلاش مضاعف در سنگر مقدس دانش در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش حضوری پرثمر و نقشی تأثیر گذار داشته باشيد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار