برگزاری مراسم جشن غنچه ها و شکوفه ها:

نواخته شدن زنگ غنچه ها و شکوفه ها در مدارس ابتدایی ناحیه 2 کرج

آیین متمرکز استانی زنگ غنچه ها و شکوفه ها در دبستان سید جمال الدین اسد آبادی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و فردیس برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۷۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا ازآموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس ؛ همزمان با سراسر کشور، زنگ غنچه ها و شکوفه ها درمدارس دوره ابتدایی ناحیه دو کرج و فردیس نواخته شد و 7000 دانش آموزان کلاس اولی با سر دادن لبیک یا امام حسین(ع) و میثاق با امام و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم ، راهی کلاس های درس شدند.

جشن شکوفه ها' برای دانش آموزان کلاس اول ابتدایی و ' جشن غنچه ها ' برای نوآموزان پیش دبستانی روز 29 شهریورماه و پیش از شروع رسمی سال تحصیلی کشور برگزار می شود.

ساکی مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از جشن شکوفه ها که لبخند بر لبان کلاس اولی ها می نشاند و زمینه حضور آنان در فضایی شاد و دوستانه را فراهم می کند بعنوان اولین خاطره هر فرد در زندگی یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم با تلاش هایی که تا کنون صورت گرفته بتوانیم نقشی موثر در شاد کردن این نوگلان عرصه تعلیم و تربیت در مدارس در قالب جشن شکوفه ها داشته باشیم.

در این آیین دانش آموزان دبستان سید جمال الدین اسدآبادی برنامه های مختلفی چون گارد پرچم، حمل قرآن ، اجرای سرود گل زهرا ،برش کیک جشن شکوفه ها ی کلاس اولی ها و پیش دبستانی ها را برگزار کردند.
در حاشیه این آیین نمایشگاهی با تصاویری از کتاب و قلم ، نمایشگاه عاشورا و هفته دفاع مقدس نیز تهیه و بر پا شده بود.
در این برنامه متمرکز استانی دانش آموزان با برافراشته کردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.
لازم به ذکر است در این برنامه خانواده معظم شهدا، مسئولان استانی و شهرستان فردیس، معلمان و اولیای دانش آموزان شرکت کردند که زنگ سال تحصیلی کلاس اولی ها و پیش دبستانی ها نیز توسط مسئولان و خانواده شهدا نواخته شد.

در پایان لوح یادبود مراسم توسط مسئولین امضا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار