با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

جشن شکوفه های کلاس اولی در چهاردانگه برگزارشد

جشن شکوفه های کلاس اولی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۶۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این مراسم عبد الرضافولادوند راد،مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در سخنانی اظهار داشت :از اینکه در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی جدید هستیم ،خرسندی میباشیم و از این بابت به دانش آموزان و اولیاء آنان تبریک میگوییم.

وی در ادامه با توجه به فرا رسیدن ایام محرم به ایثار و از خودگذشتگی امام حسین(ع) ، امامی که جان خود و اهل بیتش را در راستای امر به معروف و نهی از منکر از دست دادند،اشاره کرد .

فولادوند خطاب به اولیاء دانش آموزان توصیه نمود: اولیاء محترم توجه داشته باشند که ثبت نام دانش آموزان به معنای قطع کردن ارتباط با آموزش و پرورش نیست، زیرا آموزش و پرورش بدون حمایت و همکاری شما اولیا در راستای تعلیم و تربیت نمی‌تواند گام بردارد .

وی ادامه داد: هم شما و هم ما باید در رفتارمان دقت کنیم، زیرا دانش آموزان به آن چیزی که ما میگوییم گوش نمی‌دهند، بلکه به رفتار ما نگاه کرده و از روی اینها الگو برداری می‌کنند

در این برنامه ،سید مومن رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه در سخنرانی خود پس از خوشامد گویی خدمت میهمانان مراسم به توصیه در جهت فعالیت های دانش آموزان در طول سال تحصیلی جدید پرداخت

شایان ذکر است ،از برنامه های جانبی این مراسم میتوان به اجرای گرود سرود، اهدای گل به دانش آموزان، تقدیر از خانواده شهید اشاره کرد .

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار