افتتاح مجتمع آموزشی خیر ساز در مرند/

شبستری:خیران بازوی اصلی دولت در طرح های آموزشی و بهداشتی هستند

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: خیران همواره حامی و بازوان اصلی دولت در اجرای طرح های آموزشی و بهداشتی هستند.

کد مطلب: ۶۶۶۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سعید شبستری خیابانی در آیین افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی خیرساز ١٢ کلاسه پسرانه امام رضا (ع) و دخترانه اعظم شهر مرند اظهار داشت: حقیقتا امر مدرسه سازی و مشارکت خیرین خواست دولت و ملت است و از همه مهمتر ما نیازمند این هستیم مردم خودشان در امور کشور به دولت کمک کنند در مقابل نیز کلیه مسئولان موظف هستند کلیه امکانات و زمینه های لازم برای مشارکت مردم را فراهم کنند .

وی با اشاره به اینکه اعتماد عمومی سرمایه این کشور است ، در ادامه افزود : تاکنون بیش از ۲۶۶ میلیارد تومان خیرین در استان آذربایجان شرقی مشارکت کرده اند که رقم بسیار بالایی است.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه خدمت وظیفه ما مسئولین است ، خاطر نشان کرد : از شخص دکتر محمد حسن نژاد نماینده مردم شریف شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی که با پیگیری های جدی باعث تصویب تامین مالی انتقال آب ارس به شهرستان های جلفا ، مرند ، شبستر و تبریز با اعتباری بالغ بر ۶۸۸ میلیون یورو شدند که رقم بسیار بالایی است را به شخصه تشکر می کنم.

شبستری خیابانی تاکید کرد : این حرکت ارزشمند نماینده مرند و جلفا به همراه خانم آقاپور نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی برابر بود با ۸ سال تلاش یک نماینده به یک منطقه که از این جهت اینجانب به شخصه از تلاش های هر دو این بزرگواران قدردانی می کنم.

وی در خاتمه از تمامی خیرین علی الخصوص حاجیه خانم اعظم ملاعیسی تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار