مدیرعامل موسسه فرهنگی برهان:

نمایشگاه کتاب آینده چهره متفاوتی از انتشارات مدرسه نشان می دهد

مدیرعامل انتشارات مدرسه گفت: با تغییرات اعمال شده در انتشارات، سال آینده در نمایشگاه کتاب تهران چهره متفاوتی از انتشارات مدرسه را به جامعه کتابخوان نشان می‌دهیم.

کد مطلب: ۶۶۶۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، حمیدرضا شاه آبادی امروز در مراسم رونمایی از نرم افزار کتابخوان و سامانه فروش اینترنتی کتاب های این موسسه که صبح امروز سه شنبه 28 شهریور 96 برگزار شد با اشاره به تلاش برای تقویت انتشارات مدرسه در مدت زمان 7 ماه اخیر حضورش در مدیریت این انتشارات گفت: موسسه در بخش تولید و فروش موفقیت 25 تا 40 درصدی داشته است.

وی افزود: امسال یک میلیون و 300 هزار جلد کتاب در 50 عنوان تولید کردیم. همچنین 16 گروه تولید محتوای ما در حال حاضر مشغو ل آماده سازی کتاب های آینده هستند که تا آخر زمستان به بازار عرضه خواهد شد.

ایجاد حلقه تالیف داستان

مدیر انتشارات مدرسه با اشاره به تشکیل حلقه تالیف داستان در این انتشارات گفت: در قسمت هایی مثل "داستان و رمان" ضعف داشتیم که برای تقویت آن "حلقه تالیف داستان" شکل گرفته و در حال حاضر تعداد بالایی رمان، اعم از تالیف و ترجمه، در دست انتشار داریم.

گروه بندی سنی مخاطبان در پشت جلد کتاب ها یکی دیگر از تغییرات محصولات انتشارات مدرسه است که شاه آبادی درخصوص آن گفت: درج گروه های سنی مخاطبان باعث می شود ارتباط بهتری با خوانندگان ایجاد کنیم.

سامانه ارتباط با پدیدآورندگان

مدیرعامل موسسه فرهنگی برهان در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه ارتباط با پدیدآورندگان در این انتشارات گفت: این سامانه پل ارتباطی میان مولفان و مترجمان و سایر پدیدآورندگان کتاب ها با ناشر است که پدیدآورنده می تواند از طریق یک کد از حضور کتاب خود در هر مرحله از تولید مطلع شود و کارهایی از قبیل خواندن و غلط گیری متن را از همین طریق و بدون مراجعه حضوری به دفتر انتشارات انجام دهد.

شاه آبادی خاطرنشان کرد: با تغییرات اعمال شده سال آینده در نمایشگاه کتاب تهران چهره متفاوتی از انتشارات مدرسه را به جامعه کتابخوان نشان می‌دهیم.

در ادامه این نشست شاه آبادی با معرفی 3 طرح جدید انتشارات مدرسه شامل 1. پایگاه خبری 2. نرم افزار کتابخوان بوفه و 3. سامانه فروش آنلاین کتاب های چاپی اظهار داشت: این 3 پروژه انتشارات مدرسه را وارد مرحله جدید از ارتباط با مخاطبان می کند. مرحله ای که دسترسی به انتشارات مدرسه را در همه جای دنیا آسان می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار