معاون سیاسی انتظامی فرماندار قرچک:

مسئولان ادارات قرچک در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس کوشش کنند

معاون سیاسی انتظامی فرماندار قرچک از کلیه مسئولان ادارات خواست، با آمادگی مضاعف در راستای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان بکوشند.

کد مطلب: ۶۶۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، علیرضا جعفری در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، به ضرورت برگزاری پرشور برنامه های هفته دفاع مقدس و اهمیت تقارن آن با ایام محرم اشاره کرد و گفت: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جدید وظیفه همگانی است.

وی افزود: همه ما نسبت به ادامه راه و هدف امام خمینی(ره) ، شهدا گرانقدر و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و همچنین ضرورت تبیین مجاهدت و ایثارگری آنان وظیفه داریم.

جعفری از کلیه مسئولان ادارات خواست با آمادگی مضاعف در راستای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و همکاری با سایر ارگان ها بکوشند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک در پایان این جلسه به بررسی مصوبات جلسات قبل پرداخته و از ادارات حاضر خواست تا به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته بپردازند.

شایان ذکر است، سومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک به ریاست علیرضا جعفری معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و با حضور اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار