خدمات دهی به گردشگران در نوار ساحلی آستارا رضایت بخش است

رئیس گروه بازرسی وزارت کشور گفت: خدمات دهی ستاد ساماندهی ساحل ها در آستارا به گردشگران، رضایت بخش بوده و مدیریت این شهرستان موجب همگرایی دستگاه های اجرایی در افزایش خدمات و رضایتمندی مردم شده است.

کد مطلب: ۶۶۵۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،علی رضا جانه در جلسه ستاد ساماندهی ساحل های آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: نداشتن غریق برای دومین سال ، پرداخت بموقع حقوق ناجیان، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی، نظارت مناسب و برقراری امنیت اجتماعی از اقدامات خوب ستاد ساماندهی ساحل ها در شهرستان آستاراست.
فرماندار آستارا نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در ۱۸ و نیم کیلومتر نوار ساحلی این شهرستان گفت: با تعامل و همراهی مدیران و دستگاه های اجرایی، خدمات مناسبی به گردشگران در تابستان ارائه شد.
یونس رنجکش پرداخت مطالبات و حقوق اعضای هیات نجات غریق و اولویت بخشیدن به برنامه های فرهنگی و هنری با همکاری سپاه و سایر دستگاه های اجرایی را از برنامه های ستاد ساحل های آستارا عنوان و اضافه کرد: در فصل تابستان، ۲۰ جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی با حضور هزاران گردشگر در ساحل آستارا برگزار شد.
وی توجه به زیر ساخت های گردشگری آستارا و توسعه خدمات رسانی در آن را ضروری دانست و ادامه داد: اقدامات یادشده با اتکاء به ظرفیت های داخلی شهرستان بود و اعتباری در این زمینه در اختیار فرمانداری قرار نگرفته است.
رنجکش خواستار حمایت دولت و بخش خصوصی در این راستا شد و خاطرنشان کرد: موفقیت در ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران در سایه همکاری های نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه، جمعیت هلال احمر، ورزش و جوانان، هیات نجات غریق و سایر دستگاه های خدماتی و نظارتی به دست آمده است.
سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این جلسه گفت: برنامه های جامع و ثمربخشی در ساحل های این شهرستان در حوزه های فرهنگی و آموزشی اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار