مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس خبر داد :

سخنرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس در پیش از خط

فرشته فهمیده مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و فردیس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته فردیس گزارشی از اهم اقدامات ، طرحها و فعالیتهای در حال اجرا در حوزه آموزش و پرورش فردیس را ارائه نمود.

کد مطلب: ۶۶۴۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا ازآموزش و پرورش ناحیه دو کرج وشهرستان فردیس ؛ در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی و فصل بازگشایی مدارس و به منظور اطلاع رسانی و اجرای برنامه های پروژه مهر 96 ، فهمیده مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و فردیس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته فردیس گزارشی از اهم اقدامات ، طرحها و فعالیتهای در حال اجرا در حوزه آموزش و پرورش فردیس را ارائه نمود.

فهمیده ضمن تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقارن این ایام با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدا...الحسین ع گفت:

امروز آبادانی و آزادی و امنیت و آرامش را مرهون خون شهدایی هستیم که در آن دوران وظیفه خود دانستند تا از حریم کشور دفاع کنند و امروز وظیفه ماست که دین خود را به شهدا ادا کنیم. آموزش و پرورش مهمترین دستگاه مولدهاست ،؛ ثروت اصلی هر ملتی نیروی انسانی آن است ، آموزش

آموزش و پرورش این ثروت را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل می کند . آینده کشور در دست های آموزش و پرورش و معلمان کشور است . پس یک دستگاه مصرف کننده نیست و باید برای آموزش و پرورش مایه گذاشت.

اگر کشوری بخواهد به عزت مادی ، سعادت معنوی ، سیطره سیاسی ،پیشرفت علمی ،آبادانی و هر آرزوی دیگر دست پیدا کند ، باید به آموزش و پرورش به عنوان یک کار بنیادی و مقدماتی لازم بپردازد.

این واقعیت را باید بدانیم که عمل مسئوالان ، مدیران و معلمان در آموزش و پرورش یک عمل جهادی و مجاهدت در راه خداست

دانش آموزان ، عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده ی ملت هستند.

فهمیده در ادامه عنوان کرد : با برنامه ریزی هایی که توسط همکاران فرهیخته فرهنگی و با همت همه دانش آموزان و مشارکت اولیای محترم انجام شده سال تحصیلی را با حدود 4500 همکار فرهنگی در 186 مدرسه دولتی و 140 مدرسه غیر دولتی با 2250 کلاس درس و 92000 دانش آموز شروع و به امید خداوند متعال به استقبال سال تحصیلی جدید خواهیم رفت.

فهمیده از اقدامات مهم آموزش و پرورش در اجرای پروژه مهر از اول خرداد تا پایان شهریور در قالب پنچ کمیته و کارگروه سازماندهی نیروی انسانی ، تعمیر و تجهیز ، توجیه و تبلیغ ، تائید صلاحیت و نظارت و ارزیابی اشاره نموده و برخی از اقدامات این کمیته ها را برشمرد.

ایشان در ادامه افزود: در مدیریت مدرسه از طریق حضور فعال و گسترده در جلسات و مجامع انجمن اولیاء و مربیان و آموزش خانواده و بهرهمندی از مجلات رشد ، تاکید اولیاء بر حضور دانش آموزان در تشکلهای دانش آموزی ، مراقبت بر اخلاق دانش آموزان و تاکید بر حفظ شئونات اسلامی هم در دختران و هم در پسران ، همکاری اولیاء با مدارس در زمینه ایاب و ذهاب دانش آموزان ، دقت در تغذیه دانش آموزان تاکید نمودند.

در پایان فهمیده توفیقات ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس در کسب رتبه های کشوری و استانی را برشمرده و ابراز امیدواری نمود که با تلاش همکاران فرهیخته فرهنگی ، دانش آموزان تلاشگر و والدین دلسوز و مسئولین توانمند شهرستان مشکلات مرتفع و در سالتحصیلی 97-96 مهر بسیار خوبی را رقم بزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار