دبیر ستاد پروژه مهر استان مرکزی:

عملکرد ستاد پروژه مهر زمینه را برای آغاز سال تحصیلی جدید فراهم می کند

دبیر پروژه مهر آموزش‌ و پرورش استان مرکزی گفت: از نیمه دوم تیرماه هر سال مدیریت ستاد پروژه مهر در سطوح مختلف نواحی، منطقه و مدارس با هدف استقبال از سال تحصیلی جدید تشکیل می‌شود که زمینه را برای شروع سال تحصیلی جدید فراهم می آورد.

کد مطلب: ۶۶۴۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مجتبی حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: از نیمه دوم تیرماه ستاد پروژه مهر در سه سطح تشکیل می‌شود که شامل پنج کارگروه ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، ارزیابی و نظارت، تایید صلاحیت و کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی است.

وی اظهار داشت: کارگروه ساماندهی نیروهای انسانی وظیفه نقل و انتقالات معلمان، آموزش معلمان به منظور آموزش کتاب‌های جدید التالیف و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بروز کردن دانش معلمین را بر عهده دارد..

دبیر ستاد پروژه مهر استان مرکزی ادامه داد: کارگروه تعمیر و تجهیز با مسئولیت معاونت پشتیبانی استان و مناطق، وظیفه ساماندهی فضاهای آموزشی، پیگیری پروژه‌های جدید التاسیس، تعمیر و تجهیز واحد‌ها و وسایل آموزشی و خارج کردن مازاد و اسقاط مدارس را برعهده دارد.

حیدری بیان کرد: کارگروه ارزیابی و نظارت با مسئولیت اداره ارزیابی و عملکرد، بررسی، نظارت و بازدید از واحدهای آموزشی را در طول تابستان برعهده دارد و در این خصوص تیم‌های نظارتی نیز تشکیل می‌شوند و روند پیگیری فعالیت‌های مهر، همچنین نقاط قوت‌ و ضعف‌ها را شناسایی می‌کنند و رهنمود‌های لازم برای رفع نارسایی‌ها را به مدیران مدارس منعکس می‌کنند.

وی ابراز داشت: کارگروه تائید صلاحیت‌ها، فرایند انتصاب و جابجایی مدیران، مسئولان و کارشناسان حوزه ستادی را برعهده دارد و مشکلات را از بعد نیروی انسانی و انتصاب پست‌های اداری و مدیریتی بررسی می‌کند.

دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع ‌رسانی با مسئولیت اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی، مقدمات جشن ‌شکوفه‌ها، زنگ مهر و اطلاع‌رسانی رسانه را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار