88 درصد جمعیت فرهنگیان کشور در حال حاضر عضو صندوق ذخیره هستند

مدیر دفتر مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم صندوق دخیره فرهنگیان در استان خراسان رضوی گزارشی از عملکرد موسسه ارائه داد.

کد مطلب: ۶۶۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، فرهاد رنجبران مدیر دفتر مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:تا امروز یک میلیون و پانصد و سی هزار نفر به مجموعه صندوق ذخیره وارد شدند و 677 هزار نفر از این مجموعه خارج شده اند که در حال حاضر از جمعیت حدود 900 هزار نفری فرهنگیان قریب به 852 هزار نقر عضو صندوق هستند که این عدد یعنی 88 درصد جمعیت فرهنگیان کشور در حال حاضر عضو صندوق هستند.
وی ادامه داد:مبلغی واریز شده به صندوق تا کنون 1572 میلیارد تومان از جانب اعضا و 635 میلیارد تومان از جانب دولت بوده است و 4074 میلیارد تومان نیز سود موسسه از ابتدا تا کنون بوده است که از این میان 6281 میلیارد تومان از جانب صندوق پرداخت شده است و لذا مانده سهم الشرکه در حال حاضر4416 میلیارد تومان است که در قالب سبد دارایی های صندوق در فعالیت های مختلف در آمده است.
وی با اشاره به هجمه های ناجوانمردانه علیه دولت اذعان داشت:در دور دوم دولت قبل پرداخت سهم دولت قطع می شود و اعدادی که امروز مطرح می گردد با واقعیت فاصله دارد و عمده هجمه ها بر علیه صندوق در واقع وام هایی است که بانک سرمایه پرداخت کرده و به علل گوناگون نتوانسته بازپس گیری نماید ولی در عین حال در حال حاضر که 4/9 سهام بانک در اختیار فرهنگیان و موسسه است هیچ گونه خطری این بانک را تهدید نمی کند.
پیش از این ناصر قاسمی مدیر امور اعضا صندوق ذخیره فرهنگیان نیز گفت:جسن هجمه های وارد شده به مجموعه صندوق این بود که همه به مسائل صندوق حساس شدند و و توجهات به سمت این مسائل جلب شد.
قاسمی با اشاره به توفیقات نمایندگی صندوق در استان خراسان رضوی افزود:بسیاری از مسائل در کشور تحت تاثیر مشهد است و در دوران هجمه ها نیز دفاع تمام عیار مجموعه استان و شخض آقای حیدری نقش بسزایی داشت و امروز هم نقش ایشان در مقام رئیس شورای اسلامی شهر مشهد را ظرفیتی مضاعف می دانیم..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار