افتخارآفرینی انجمن سینمای جوان لاهیجان در جشنواره ملی فیلم تدبیر

رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان گفت: در نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر کرج، فیلم کوتاه عادل از تولیدات این انجمن موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند این جشنواره شد.

کد مطلب: ۶۶۳۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،ساسان عادلی گفت: در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر کرج ، فیلم کوتاه مستند عادل ساخته هیمن سپهری از تولیدات انجمن سینمای جوان لاهیجان موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند ، تندیس جشنواره و جایزه 15 میلیون ریالی شد .
وی خاطرنشان کرد : موضوع این فیلم کوتاه مستند که مدت زمان نمایش آن 15 دقیقه و 36 ثانیه است، درباره مرد جوانیست که از بدو تولد بر اثر سهل انگاری مادر در زمان بارداری، مبتلا به معلولیت جسمی و ذهنی شده و ...
رئیس انجمن سینمای جوان لاهیجان یادآور شد: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه تدبیر به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و با همکاری موسسه هنرمندان جوان آینده نگر به مدت سه روز از هفدهم تا نوزدهم شهریورماه جاری در کلانشهر کرج برگزار شد .
به گفته عادلی، انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان با 12 فیلم کوتاه در بخش مسابقه این جشنواره که با محوریت ازدواج و خانواده برگزار شده بود، شرکت کرد.
شهرستان لاهیجان با شش انجمن ادبی و هنری، یکی از شهرستان های فعال در عرصه های فرهنگی و هنری است و انجمن سینما جوان آن با بیش از 30سال سابقه، آموزش عکاسان و فیلم سازان شرق استان گیلان را برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار