مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل:

17 واحد آموزشی در استان اردبیل آماده تحویل به آموزش و پرورش شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: 17 باب مدرسه توسط خیران مدرسه ساز احداث و در آستانه بازگشایی مدارس آماده تحویل به آموزش و پرورش این استان می باشد.

کد مطلب: ۶۶۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، دولت لطفی در آئین شروع عملیات احداث مدرسه سه کلاسه روستای گللی از توابع بخش کورائیم شهرستان نیر افزود: تاکنون 356 باب مدرسه در قالب یک هزار و 410 کلاس درس در استان اردبیل احداث و تحویل آموزش و پرورش داده شده است .
وی همچنین از استانداردسازی 81 باب مدرسه در شهرستان نیر خبر داد و گفت: این تعداد مدرسه با صرف 12 میلیارد ریال به تاسیسات حرارتی استاندارد مجهز شده تبدیل شده است .
مدیرکل نوسازی مدارس استان همچنین از خرید تجهیزات آموزشی به ارزش سه میلیارد ریال برای مدارس این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این تجهیزات در حال توزیع بین مدارس می باشند .
حجت الاسلام میکائیل مقدسی ، امام جمعه نیر هم در این آئین گفت: علم و دانش نور الهی است که پایه اول آن داشتن مدارس مناسب برای تحصیل است .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر هم از برگزاری کلاس های درس در 15 کانکس خبر داد و گفت: علاوه بر تشکیل مدرسه در 15 کانکس ، سرویس بهداشتی 28 مدرسه در شهرستان نیز از وضعیت نامناسبی برخوردار است .
رضا انتظاری به نیاز هشت مدرسه به استاندارد سای هشت باب مدرسه وپکیج پنج مدرسه دراین شهرستان خبر داد .
مدرسه سه کلاسه روستای گللی از توابع بخش کورائیم با سرمایه گداری حاج تقی فرهادی از اهای این روستا احداث می شود .
گفتنی است:بخش کوراییم تنها بخش شهرستان نیر می باشد، نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار