در دومین روز صورت گرفت؛

پیروزی ایران و تساوی منتخب فارس در مسابقات فوتسال دانش آموزان آسیا

دومین روز از بازی های مرحله گروهی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا (ASFF) در شیراز ،با پیروزی 2 بر صفر ایران مقابل تیم مالزی و تساوی تیم منتخب فارس برابر کره جنوبی به پایان رسید.

کد مطلب: ۶۶۲۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا، در دومین روز بازی های مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا (ASFF)از ساعت 15 روز شنبه 18 شهریورماه تیم های منتخب فارس(ب ایران) و کره جنوبی در ورزشگاه بعثت به مصاف هم رفتند.
این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و تیم منتخب فارس یک امتیاز کسب کرد.این تیم در بازی نخست خود شکست خورده بود.
تیم های هندوستان و اندونزی نیز از ساعت 15 در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم اندونزی توانست با نتیجه 5 بر 2 بر تیم هندوستان غلبه کند.
در این دیدار محمدحمبالی ۲گل و محمد ریدوان ، رهما نیکو و فردوس احمد کرنیو هر کدام یک گل برای تیم اندونزی به ثمر رساندند و دانش پاتان آتیش خان وصابرا مانیا تجاس نیز برای تیم هندوستان هر کدام یک گل زدند.
در ادامه بازی های روز دوم و از ساعت 17 و 15 دقیقه تیم ملی فوتبال دانش آموزی ایران و مالزی در ورزشگاه بعثت با هم دیدار کردند که در پایان تیم ایران با دو گل بازیکن شماره 19 خود ،محمد صابری پور به برتری رسید.
در ورزشگاه حافظیه شیراز نیز از همین ساعت تیم های چین و سریلانکا نیز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم چین با نتیجه پر گل 6 بر 3 تیم سریلانکا را در هم کوبید .
در این دیدار برای تیم چین ژی یو آن لی / ژان چن یی/ جیان ونگ/ یونگ کونگ یو /زی یو آن لی /مینگ تای لیو هر کدام یک گل به ثمر رساندند.
برای تیم دانش آموزی سریلانکا نیز محمد اکیب ،محمدامان و ماحمد شابر هر کدام یک گل به ثمر رساندند.
گفتنی است در این دیدار یار شماره 6 سریلانکا محمد مثنی در دقیقه 80 از زمین اخراج شد و این تیم با 10 نفر بازی را به پایان برد.
با پایان یافتن دومین روز رقابت ها، در گروه یک تیم اندونزی با 6 امتیاز در صدر قرار دارد، تیم تایلند با سه امتیاز دوم است و تیم های کره جنوبی و تیم منتخب فارس هم با یک امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند و تیم هندوستان هم بدون امتیاز در رده آخر قرار دارد.
تیم های اندونزی، کره جنوبی، هندوستان، تایلند و تیم منتخب فارس (ایران ب) در گروه یک قرار دارند و تیم های ایران الف، چین، مالزی و سریلانکا هم در گروه دوم هستند.
در رقابت های فوتبال دانش آموزان آسیا، 270 فوتبالیست در قالب 9 تیم در ورزشگاه های حافظیه و بعثت شیراز با یکدیگر رقابت می کنند و دیدار نهایی این مسابقات 24 شهریورماه جاری برای تعیین تیم قهرمان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار