امام جمعه بندرعباس در میناب:

کشتار مردم مسلمان میانمار نتیجه سیاست غلط آمریکاست

نماینده ولی فقیه در بندرعباس کشتار مردم مسلمان میانمار را ناشی از سیاست غلط آمریکا دانست و گفت: آمریکا با سیاست کشتار مسلمانان می خواهد بین ملت ها جدایی بیاندازد، چپاول کند و سلطه خود را گسترش دهد.

کد مطلب: ۶۶۲۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در جشن عید غدیر که در مسجد امام خمینی(ره) میناب برگزارشد، گفت: کشتار مردم مسلمان میانمار را ناشی از سیاست غلط آمریکا دانست و آن را محکوم کرد.

وی در همین رابطه افزود: آمریکا با سیاست کشتار مسلمانان می خواهد بین ملت ها جدایی بیاندازد، چپاول کند و حکومت خود را گسترش دهد.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: آمریکا با سیاست غلط خود در سایر کشور ها اندک موفقیتی داشته است اما در ایران اسلامی به جهت هدایت های امام و رهبری موفق نبوده و نخواهد بود.

نعیم آبادی نسبت به فتنه گری برخی گروه ها و ضرورت حفظ وحدت شیعه و سنی تاکید کرد: همه شیعه و سنی، مواظب باشیم تحت عناوین بچگانه ما را به جان هم نیاندازند.

وی کرامت و برتری انسان نسبت به یکدیگر را در تقوای بیشتر برشمرد و تصریح کرد:ما همه انسانیم بنابراین برتری و کرامت ما در تقوای بیشتر سنجیده می شود،اصل ما از خاک است و آنهایی که در دنیا اختلافات قدم می زنند باید به خداپناه ببرند.

خطیب جمعه بندرعباس تاکید کرد: سازمان ملل یکبار غیرت نشان دهد و مسلمانان را از این وحشی گری های آمریکا نجات دهد.

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنانش،عید غدیر را عید همه مسلمانان جهان برشمرد و گفت: مسئله غدیر در کتاب های اهل سنت به وضوح دیده می شود و این واقعه یک مسئله غیر قابل انکار است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: مراسم های ویژه عید غدیر باید به سمع و نظر مردم رسانده شود و بنده بعنوان یک طلبه در هرمزگان از صدا و سیما می خواهم صحنه ها و مراسم های ویژه عید غدیر منعکس کنند.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی با بیان اینکه جامعه ما باید غدیری باشد، افزود: شخصیت علی(ع) باید به بهترین شکل ممکن در رسانه ها انعکاس داده شود تا اطلاعات مردم از مسئله غدیر بیشتر گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار