نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

تلاش مدیران آموزش و پرورش در رسیدگی به حادثه دیدگان مشهود بود

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت:جان باختن دانش آموزان عزیز در سانحه واژگونی اتوبوس موجب تاسف عمیق است و خداوند متعال به بازماندگان صبر عطا کند.

کد مطلب: ۶۶۲۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی ذوالقدر با ابراز تاسف و تاثر عمیق از این رخداد افزود: در زمان وقوع این حادثه به دلیل حضور در مکه مکرمه و مناسک حج تمتع، امکان حضور نداشتم اما در تماس با دفتر، بر ضرورت پیگیری علل حادثه و ابلاغ تسلیت به بازماندگان و رسیدگی به روند درمان مجروحان تاکید کردم.



وی با بیان اینکه با بررسی های انجام شده تلاش مدیران آموزش و پرورش در رسیدگی به حادثه دیدگان مشهود بود، خاطر نشان کرد: توجه به عوامل این حادثه بسیار حائز اهمیت است و روسای آموزش و پرورش اهتمام جدی بر رسیدگی به مجروحان داشته اند و همچنان در کنار بازماندگان این حادثه تلخ هستند.

نماینده مردم شرق استان همچنین با اشاره به وقایع صدر اسلام تاکید کرد: تاریخ پر فراز و نشیب صدر اسلام بیانگر مصیبت های بسیار است که بر بزرگان دین مبین اسلام رفته است و صبر و تحمل در برابر مصیبت را یاد آوری می کند.

ذوالقدر با تسلیت این حادثه تلخ و ابراز همدردی با بازماندگان برای درگذشتگان علو درجات از خداوند منان مسالت کرد و گفت: برای بازماندگان طلب صبر در برابر این حادثه جانگداز دارم و از هر اقدامی برای همکاری دریغ نخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار