در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان تهران:

فرماندار ری درجشنواره شهید رجایی برگزیده استان تهران شد

فرماندار ویژه شهرستان ری در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان تهران، فرماندار برگزیده استان تهران شد.

کد مطلب: ۶۶۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، نعمت الله ترکی دبیر نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان تهران در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: هدف جشنواره رجایی شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آنها است.
وی با تاکید بر بالا بودن شاخص کیفیت دستگاه های اجرایی استان تهران، تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان تهران در سال 94 و 95 عملکرد مطلوبی داشتند و همین کار ما برای انتخاب فرماندار برگزیده استان را سخت و دشوار کرده بود.
ترکی ضمن تقدیر از مطلوبیت خدمات ارائه شده به مردم توسط دستگاه های اجرایی گفت: در نهایت پس از ارزیابی های صورت گرفته از میان 16 فرماندار استان تهران، هدایت الله جمالی پور، سعید ناجی و محمد کرم محمدی، فرمانداران شهرستان های ری، شهریار و پیشوا حائز رتبه برتر شدند.
شایان ذکر است ،جشنواره شهید رجایی هر ساله همزمان با هفته دولت به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف برگزار می شود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار