مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان :

سند تحول وسیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری ،نقشه راه آموزش وپرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: متغیرهای نیروی انسانی شاغل و تعداد دانش آموزان باید بر اساس برنامه های اسناد بالادستی و نقشه سند تحول بنیادین باشد.

کد مطلب: ۶۶۱۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازگیلان،مهدی حاجتی در دیدار دانش آموزان برگزیده اتحادیه انجمن های اسلامی استان با نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بر اساس نقشه سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی ، تربیت دانش آموزانی انقلابی، متخصص و شاداب از اهداف آموزش و پرورش با همراهی سازمان ها و تشکل های دانش آموزی است.

وی با اشاره به همکاری نزدیک آموزش و پرورش با حوزه های علمیه گفت: برپایی نمازهای جماعت مدارس با حضور 450 روحانی، تدریس 37 روحانی فرهنگی در آموزشگاهها ، برگزاری نشست های معرفتی با همکاری ادارات کل اوقاف و تبلیغات اسلامی و اعزام روحانیان به مناسبتهای مختلف جهت تبیین معارف دینی در مدرسه بخشی از همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به نقش تشکل ها در تبیین فرهنگ انقلاب اسلامی در میان دانش آموزان گفت: این تشکل ها و گروههای غیر دولتی می توانند در دفاع از ارزشها و مقابله با معاندان ، اصلاح الگوی مصرف، اشاعه فرهنگ احترام به دیگران و مسئولیت پذیری نقش مهمی ایفا کند.

حاجتی به وجود پنج هزار واحد آموزشی در گیلان اشاره کرد و افزود: سال تحصیلی جدید با ورود 375 هزار نفر دانش‌آموز به مدارس استان آغاز می‌شود و 27 هزار نفر معلم مسئولیت تدریس آنها را به عهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار