بازدید مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از ناحیه یک ری

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در راستای بازدید ازمناطق و ستاد پروژه مهر از مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۶۶۰۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، فولادوند راد، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به همراه محمد صیدلو، رئیس اداره ارزیابی و عملکرد از آموزش و پرورش ناحیه یک ری و ستاد پروژه مهر آن بازدید بعمل آورد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این بازدید در روند اجرایی پروژه مهر و همچنین عملکرد کارگروه های مختلف قرار گرفت.

فولاد وند راد در بخش دیگری از این بازدید ،در سالن جلال آل احمد حضور یافت و به دیدار و گفتگو با مدیران مدارس پرداخت.

وی در این دیدار به بیان اهمیت پروژه مهر پرداخت و تصریح کرد: در پروژه مهر ساماندهی نیروی انسانی در مدارس دارای اولویت و اهمیت زیادی می باشد و ساماندهی را به معنای مدیریت منابع نیروی انسانی عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در ادامه بازدید خود با کارشناس های اداره دیدار و گفتگو کرد و بحث و تبادل نظر در مورد مسائل مختلف پرداخت.

شایان ذکر است مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری دارای 136 واحد آموزشی و جمعیت دانش آموزی بالغ بر39 هزار نفر می باشد که بیش از 70 درصد مدارس آن دونوبته می باشد و همچنین 60 درصد مدارس آن در مناطق روستایی قرار گرفته است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار