مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز :

آموزش و پرورش نیاز به مساعدت خیرین نیک اندیش و اعتبارات ملی دارد

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت : استان البرز با جمعیت دانش آموزی 440 هزار نفری در بخش فضاهای آموزشی به مساعدت خیرین و اعتبارات ملی نیاز دارد.

کد مطلب: ۶۶۰۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ازاداره کل آموزش و پرورش استان البرز ، خسرو ساکی در چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش البرز که در استانداری برگزار شد، افزود:جمعیت دانش آموزی در کلاس‌های درس البرز ، 9 نفر بیشتر از میانگین کشور است.

وی اظهار کرد: البرز در هر سال تحصیلی با رشد جمعیت دانش آموزی مواجه است در حالی که در این استان با کمبود سرانه و زیرساخت‌های آموزشی ، ورزشی و فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش مواجه هستیم.
وی با بیان اینکه این نیاز برای استان البرز یک بار سنگین محسوب می شود، یاد آور شد: این مشکل اساسی با سختی در البرز مدیریت می شود که علت آن به ضعیف بودن زیرساخت‌های آموزشی در این استان برمی گردد.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز در ادامه به 14 طرح ورزشی نیمه تمام در البرز اشاره کرد و گفت : تکمیل این طرح های ورزشی نیز با توجه به پایین بودن سرانه ورزشی دانش آموزی در استان باید جز اولویت‌های اداره کل نوسازی مدارس البرز قرار گیرد.
ساکی افزود: سال گذشته 360 میلیون تومان اعتبار از محل یک درصد اعتبارات ادارات استانی به مجموعه اداره کل نوسازی البرز واریز شده است.
وی تصریح کرد: لازم است اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس البرز برای ایجاد زیر ساخت های آموزشی در استان به کمک آموزش و پرورش البرز بیاید.
وی گفت: توسعه مدارس غیردولتی نیز به‌ منظورکاهش مشکلات موجود در البرز باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز در بخش دیگری از سخنانش افزود: پیگیری بیمه رانندگان سرویس مدارس از طریق دفتر انجمن اولیا و مربیان نیز در این استان برای سال تحصیلی 97-96 درحال انجام و بررسی است.
ساکی اضافه کرد: مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور نیز به میزبانی استان البرز از یکم تا هفدهم شهریور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار