معاون آموزش و پرورش قزوین در گفتگو با پانا:

مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان تا 12 شهریور ماه تمدید شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش قزوین از تمدید مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، استعدادهای درخشان پایه های هفتم، هشتم و نهم و پیش دانشگاهی تا 12 شهریور ماه خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۰۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین در گفتگو با خبرنگار پانا قزوین، گفت: مهلت ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان دوره ابتدایی، استعدادهای درخشان پایه های هفتم، هشتم و نهم و دوره پیش دانشگاهی که در مهلت مقرر موفق به ثبت سفارش نشده اند، تا 12 شهریور ماه تمدید شد.

وی افزود: این گروه از دانش آموزان برای ثبت نام کتب درسی خود، باید در سامانه سناد برای سال تحصیلی جدید ثبت نام شده باشند، لذا دانش آموزان فوق الذکر می توانند برای ثبت سفارش به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه نمایند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: توزیع کتاب درسی دوره ابتدایی، استعدادهای درخشان، پایه دهم و یازدهم فنی و حرفه ای و معارف اسلامی و پیش دانشگاهی از دوازده شهریور ماه سال جاری، از منطقه به مدرسه آغاز می گردد.

سمیعی تصریح کرد: دانش آموزان باید تا تاریخ دوازدهم شهریور ماه نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی خود اقدام نمایند تا در توزیع کتاب درسی دانش آموزان تأخیر ایجاد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار