رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه به پانا خبر داد:

اجرای برنامه های دهه ولایت در بقاع شاخص زرندیه

رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه از اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت در بقاع شاخص این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۹۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام حمید کرمی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: جشن های «ولایت علوی، اکمال دینی» در قالب دهه ولایت از 9 تا 18 شهریورماه جاری مصادف با 9 تا 18 ذی الحجه و با شعار خاصی اجرا می شود.

وی ادامه داد: شعار این دهه به ترتیب ولایت و نیایش، ولایت و اطاعت، ولایت و قرآن، ولایت و بصیرت، ولایت و جوانان، وقف از منظر ولایت، ولایت و هدایت، ولایت، ایثار و شهادت، ولایت و بانوان، ولایت و امامزادگان است.

رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در این دهه بیان کرد: قرائت دعای عرفه با نوای ابوالفضل مسگر لو از تهران راس ساعت 15:30 عصر پنج شنبه در آستان مقدس امامزاده سید منصور(ع) و ساعت 17 در آستان مقدس امامزادگان عبداله(ع) و ابراهیم(ع) زرند کهنه شروع برنامه های دهه ولایت است.

حجت الاسلام کرمی اظهار داشت: اقامه نماز عید قربان توسط حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرندیه از ساعت 7 صبح در آستان مقدس امامزاده سید منصور(ع)، برگزاری جشن عید قربان با سخنرانی محمدی گویا در آستان مقدس امامزادگان 5تن در زرند کهنه بخش دیگری از این برنامه ها بشمار می رود.

وی برگزاری جشن ولادت امام هادی(ع) و عی غدیر در آستان مقدس امامزاده سید منصور(ع) را از دیگر برنامه های دهه ولایت در شهرستان زرندیه دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار