وزیر آموزش و پرورش در خراسان شمالی:

یکی از برنامه های دولت ایجاد یک میلیون شغل برای جوانان است

وزیر آموزش و پرورش در شهرستان بجنورد با اشاره به برنامه دولت در جهت ایجاد اشتغال گفت: یکی از برنامه های دولت ایجاد یک میلیون شغل برای جوانان است که بدون نقش آفرینی بخش خصوصی اجرایی نخواهد شد.

کد مطلب: ۶۵۹۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، سید محمد بطحایی در آیین بهره برداری متمرکز از پروژه های عمرانی شهرستان بجنورداظهار داشت: برنامه آموزش و پرورش در دولت دوازدهم پشتیبانی از توسعه است.
وی با بیان اینکه امروز به نمایندگی از هیئت دولت پروژه هایی را در استان خراسان شمالی افتتاح می کنیم که بخش از آن توسط بخش خصوصی اجرا شده است افزود: از این موضوع خوشحال هستیم که بخشی از پروژه های امروز در بخش خصوص است چرا که تلاش دولت در جهت تصدی امور توسط بخش خصوصی است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه دولت در جهت ایجاد اشتغال تصریح کرد: یکی از برنامه های دولت ایجاد یک میلیون شغل برای جوانان است که بدون نقش آفرینی بخش خصوصی اجرایی نخواهد شد.
بطحایی با اشاره به اهميت برنامه درسي در كارآفريني تصریح کرد: تلاش ما در آموزش و پرورش آن است که برنامه های درسی آموزش و پرورش نقش مهمی در فرصت هایی زیرساختی و شغل آفرینی ایفا کند.
وی در ادامه این مراسم با اشاره به ضرورت کاهش هزینه ها، بر تلاش در جهت کاهش هزینه ها در نظام اداری تاکید کرد.
عضو كابينه تدبير و اميد ضمن رونمایی از پروزه های استان خراسان شمالی به مناسبت هفته دولت خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم استان بتوانند از ثمره این پروژه ها در زندگی بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار