قویترین مردمعلول جهان چفیه ای را که از دستان مقام معظم رهبری هدیه گرفته بود، اهدا کرد

خبرگزاری پانا: قویترین مردمعلول جهان در دیدار بااستاندار چفیه ای را كه از دستان مبارك مقام معظم رهبری هدیه گرفته بود را به وی اهدا نمود.

کد مطلب: ۶۵۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، سیامند رحمان، قویترین مرد معلول جهان و دارنده مدال طلای وزنه برداری فوق سنگین پارالمپیک لندن با حضور در دفتر استاندار آذربایجان غربی ضمن دیدار و گفتگو باوحید جلال زاده به دلیل حمایت های وی از جامعه ورزشی استان بویژه ورزشکاران جانباز و معلول چفیه ای را که از دستان مقام معظم رهبری هدیه گرفته بود رابه استاندار آذربایجان غربی اهدا نمود .
رحمان پس از این دیدار تاكید كرد: به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی در كشورهای بیگانه بزرگترین افتخار برای یك ورزشكار است .
وی همچنین در رابطه با دیدار ورزشكاران با مقام معظم رهبری اظهار كرد: داشتن تواضع و مردمی بودن یك ورزشكار از نكات مهمی بودند كه رهبر فرزانه انقلاب بر آن تاكید داشتند .
سیامند رحمان اضافه كرد: یك ورزشكار ملی باید همواره با مردم در ارتباط باشد چرا كه در تمام مراحل رشد و پیشرفت ورزشكاران و در صحنه های بزرگ ورزشی دعاهای مردم است كه به یاری آنها می شتابد .
وی همچنین به افتخارآفرینی بانوان ورزشكار كشور در عرصه های بزرگ ورزشی اشاره كرد و گفت: بانوان ایرانی كه با حجاب در صحنه های ورزشی حضور می یابند علاوه بر كسب موفقیت در عرصه ورزش پیام انقلاب و اسلام را به جهانیان اعلام می دارند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار