پنجمین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش نطنز

روز کارمند و هفته دولت گرامی باد

محمودی در این جلسه گفت در نظر داریم با ارزیابی های که از طرف شورای معاونین و مدیران مدارس صورت می گیرد کارمند نمونه آموزش و پرورش را معرفی و در مراسمی از ایشان تقدیر بعمل آوریم.

کد مطلب: ۶۵۸۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز در پنجمین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش نطنز محمودی مدیر آموزش و پرورش در جمع کارمندان اداره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان دولت تدبیر و امید و آروزی موفقیت برای دولت دوازدهم ، چهارم شهریور را که در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز کارمند نامگذاری شده را به همه کارمندان شهرستان و بخصوص کارمندان آموزش و پرورش تبریک و تهنیت عرض نمودند.

ایشان با تقدیر و تشکر از زحمات کارمندان آموزش و پرورش که انصافا بدون هیچ چشم داشتی در طول سال در زمینه های فرهنگی ، عمرانی ، آموزشی و پرورشی فعالیت دارند ، قدردانی نمودند.

محمودی در این جلسه گفت در نظر داریم با ارزیابی های که از طرف شورای معاونین و مدیران مدارس صورت می گیرد کارمند نمونه آموزش و پرورش را معرفی و در مراسمی از ایشان تقدیر بعمل آوریم.

وی در این جلسه از برنامه های در پیش رو در شهریور ما که هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار ، افتتاح دبستان خیر ساز شهید ماندگار، تجلیل از خدمتگزاران و خانواده محترم آنها و همچنین تکریم بازنشستگان مطالبی را عنوان نمود و خاطر نشان کرد که همه کارشناسان در این مدت تا آغاز سال تحصیلی در رفع نواقص و برطرف نمودن مشکلات موجود آموزشی و تجهیزات مدارس کوشا باشند تا ان شاالله و به یاری خداوند آغاز سال تحصیلی 96 بدون کمترین دغدغه ای شروع شود.
ایشان گفت : امیدوارم در سال (( اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال )) با عزمی راسخ ، همدلی و مسئولیت پذیری در پرتو توجهات خاصه حق تعالی با بهره گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در مسیر توسعه و عزت نظام جمهوری اسلامی و تحقق اهداف وسیاستهای دولت تدبیر و امید در مسیر رضایتمندی خلق کوشا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار