به مناسبت هفته دولت بیان شد؛

همه مناسبت ها باید نقطه وحدت باشد/دغدغه مسئولین توسعه استان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در بین نمازگزاران شهرستان هیرمند گفت: ما به عنوان خدمتگذاران بخشی از دولت، آرزو میکنیم هر روز که میگذرد وحدت بین همه ی نهادهای دولتی و مردم افزایش یابد.

کد مطلب: ۶۵۸۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی گفت: شهیدان بزرگواررجایی و باهنر بانیان آموزش و پرورش بعد از انقلاب هم هستند و ما به عنوان معلم وظیفه داریم این شهیدان عزیز را الگوی خودمان قراردهیم و باید ادامه دهنده راه این شهیدان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبرمعظم انقلاب اسسلامی درباره لزوم وحدت در جامعه افزود: امیدوارم هفته دولت به نوعی هفته وحدت هم تلقی شود.

وی با اشاره به لازمه همکاری آحاد مردم با دولت خاطر نشان کرد: شاید با بودجه دولت نشود مشکل اشتغال را به راحتی حل کرد ولی با سرمایه گذاری به ویژه با سرمایه گذاری خارجی و داخلی میتوان این مسیر را تحقق بخشید و باید در این راستا خود مردم در کنار مسئولین احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه رییس جمهورو مسئولین توسعه این سرزمین است گفت: یک شرارت، یک نا امنی میتواند بستر سرمایه گذاری داخل استان را نابود کند، باید تک تک مردم تلاش کنند جلوی ناامنی گرفته شود تا بتوان سرمایه گذار جذب نمود.

نخعی با قدردانی ازنیروهای امنیتی و انتظامی که با فداکاری و ایثار فضای امنی را در استان ایجاد کرده اند خاطر نشان کرد: همه مردم برای ایجاد امنیت و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی باید تلاش کنند زیرا زمانی به موفقیت دست خواهیم یافت که سرمایه گذاران بیشتری جذب این استان شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مطمئنم این چهار سال، متفاوت ترازگذشته خواهد بود در توسعه استان و شاهد رشد و پویایی ویژه ای خواهیم بود.

وی گفت: استان سیستان و بلوچستان در زمینه جذب سرمایه گذارتوانسته مقام سوم کشور را از آن خود کند که این با همت و درایت مسئولین دلسوز استان محقق شده است.

نخعی بیان کرد: آموزش و پرورش استان توانسته بهترین کلاس آموزش معلمی را که در کشور کم نظیر است برای معلمان برگزار کند.

وی با اشاره به کسب رتبه های خوب در کنکورامسال توسط دانش آموزان استان، دستیابی به رتبه های بهترسال آینده را مستلزم تلاش و کوشش فرهنگیان و دانش آموزان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار