نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل:

عنایت دولت تدبیر و امید به منطقه مغان بی نظیر است

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل گفت: عنایت دولت تدبیر و امید به منطقه مغان بی نظیر است و بازدید از پروژه مهار آبهای مرزی برایم لذت بخش بود و این حجم سرمایه گذاری (3هزار میلیارد تومان) در تاریخ مغان بی نظیراست.

کد مطلب: ۶۵۸۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در بازدید از پروژه پایاب سد خداآفرین اظهار داشت: تمام منطقه تبدیل به کارگاهی بزرگ شده و مردم منطقه مغان باید شکرگزار این نعمت عظیم باشند .

وی تولید ثروت در این منطقه را در آینده، بسیار خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: مغان به قطب نمونه کشاورزی استان تبدیل خواهد شد .

وی تصریح کرد: اگر عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود ممکن بود بهره برداری از این پروژه چندین سال طول بکشد و در همین راستا بعد از درخواست دولت، رهبر معظم انقلاب اسلامی دستورات لازم را در خصوص پرداخت منابع مالی لازم به این پروژه از طریق صندوق توسعه ملی صادر فرمودند .

امام جمعه اردبیل در ادامه سفر به شهرستان پارس آباد در بازدید از فرودگاه پارس آبادگفت: فرودگاه پارس آباد بصورت مناسب تجهیز شده است و مسئولان تلاش کردند که این فرودگاه با امکانات لازم مجددا شروع بکار کند .

عاملی از شرکت های هواپیمایی خواست خطوط پروازی به مقصد شهرستان پارس آباد را دایر کنند . وی اضافه کرد:این منطقه 200 هزار نفر جمعیت دارد و مردم این منطقه نیز از نظر مالی متمکن هستند هر شرکت هواپیمایی به مقصد فرودگاه پارس آباد پرواز دایر کند قطعا مردم این منطقه استفاده خواهند کرد .

وی سرمایه گذاری های انجام شده از جانب دولت در منطقه مغان را نیازمند تقدیر و تشکر از دولت دانست و اضافه کرد: مدیریت ارشد استان با درایت بیشتری به امور استان و بویژه منطقه مغان توجه و رسیدگی کرده است .

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه متاسفانه بعضی ها در تلاش هستند که القا کنند نسبت به مردم منطقه مغان بی مهری می شود، افزود: مردم مغان دارای تمدن است و دشمن نمی تواند برای ایجاد شکاف هدف گذاری کند و مردم منطقه مغان نیز قدردان این نعمات هستند و دولتمردان و مسئولان باید تلاش کنند که بیکاری در این منطقه به حداقل برسد البته که سرمایه گذاری های انجام شده نوید اشتغال بیشتر را در این منطقه می دهد .

عاملی در استان پیش بینی کرد که با تولید محصولات بیشتر در این منطقه صنایع تبدیلی نیز در این منطقه افزایش یابد و این منطقه تبدیل به قطب اشتغالزایی استان شود . وی ایجاد انگیزه و امید در بین جوانان و حفظ کرامت نسل جوان را مهم تلقی نمود و افزود: زمینه حمایت از جوانان و ایجاد اشتغال در این منطقه از استان فراهم است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار