تکواندو مردان ایران قهرمان یونیورسیاد دانشجویان جهان شد

ششمین و آخرین روز از رقابت های تکواندو دانشجویان جهان در بیست و نهمین دوره بازی های یونیورسیاد 2017 دقایقی پیش به پایان رسید و پرونده تیم تکواندو تیم دانشجویان کشورمان در دو بخش پومسه و کیوروگی با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و 6 برنز بسته شد.

کد مطلب: ۶۵۷۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، بيست و نهمين دوره بازي‌هاي يونيورسياد 2017 با حضور 7639 ورزشكار از 142 كشور جهان و در 21 رشته ورزشي از روز جمعه - 27 مردادماه به مدت 13 روز در "چين تايپه" تايوان در حال برگزاري است، رقابت های تکواندو که از روز یکشنبه (29 مردادماه) در بخش پومسه آغاز شده بود امروز (جمعه) با اتمام مبارزات کیوروگی به پایان رسید.

تیم ملی تکواندو زنان و مردان دانشجویان ایران که برای حضور در این رقابت‌ها در دو بخش کیوروگی و پومسه با 18 تکواندوکار راهی "چین تایپه" شده بود در پایان با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و 6 برنز در مجموع عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

کره جنوبی با 6 مدال طلا، 5 نقره و یک برنز قهرمان و ترکیه با 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز سوم شد.

در بخش کیوروگی مردان ملی‌پوشان شایسته کشورمان توانستند نیمی از مدال‌ها طلا را به خود اختصاص دهند و همچنین یک مدال نقره کسب کنند و جایگاه اول را به نام خود ثبت نمایند. تیم‌های روسیه با 2 مدال طلا و 2 برنز در رده دوم و تیم آذربایجان با یک طلا، یک نقره، 3 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

مدال آوران///
طلا: آرمین هادی‌پور، هادی تیران ولی پور، میرهاشم حسینی و سعید رجبی
نقره: رامین حسین قلی زاده
برنز: -

بدون مدال///
سیدحسین احسانی، امیرحسین امیدی و فرشاد قیاس شندی

مردان تكواندوكار كشورمان با هدايت سيدنعمت خليفه به عنوان سرمربي و رضا ايمان‌زاده و محمدتقي خضرايي به عنوان مربي در اين رقابت‌ها حضور پيدا كرده‌اند.


در گروه زنان تیم ملی کشورمان که با 4 هوگوپوش در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود موفق به کسب دو مدال برنز توسط ناهید کیانی و ملیکا میرحسینی شد.

مدال آوران///
طلا: -
نقره: -
برنز: ناهید کیانی و ملیکا میرحسینی

بدون مدال///
طیبه پارسا و فاطمه مصطفایی

هدايت نماينده كشورمان در اين رقابت‌ها برعهده ندا زارع به عنوان سرمربي است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار