بازیگر سریال گیله وا در گفت و گو با پانا:

"بارش کرم" در گیله وا کار را خیلی سخت کرده بود

پریا مردانیان درباره سختی های فیلمبرداری سریال گیله وا گفت: هوای شمال در این زمان سال بسیار شرجی است و کار را بسیار سخت کرده است به عنوان مثال ؛ چند روز پیش در هنگام فیلمبرداری در صحنه های جنگل از آسمان بارش کرم داشتیم و این امر کار را برای ما سخت کرده بود.

کد مطلب: ۶۵۷۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

پریا مردانیان بازیگر جوان سینما و تلویزیون درباره سریال «گیله وا» در گفت و گو با پانا گفت: امسال گرم ترین سال در این چند سال اخیر است و شمال هوای غیر قابل تحملی در این موقع از سال دارد و کار را برایمان بسیار سخت کرده است؛ به شکلی که چند روز پیش در جنگل بارش کرم داشتیم و با زی با آن لباس ها واقعا بسیار سخت بود.

وی درباره نقش خود در این سریال گفت: من به خاطر چهره ای که دارم برای نقش یک دختر ارمنی در این سریال انتخاب شدم.گیله وا قصد دارد یک برش موضوعی به تاریخ معاصر ایران داشته باشد.

مردانیان درباره کلیت این سریال گفت: این فیلم یک عاشقانه است که با چند داستان موازی پیش می روند و میرزا کوچک خان هم یک نماد در این فیلم است.

فیلمبرداری سریال «گیله‌وا» به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج از اواخر خرداد ماه در کیاشهر گیلان آغاز شده است و طبق پیش‌بینی‌ها ضبط این سریال تا پایان تابستان سال جاری ادامه خواهد داشت .

سریال «گیله‌وا» به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری سریالی است که از دریچه‌ای متفاوت به وقایع تاریخی روزهای پایانی جنگ جهانی اول، قحطی ایران و قیام جنگل می‌پردازد. این سریال در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و به نوعی روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال گذشته باشد .

سایر عوامل: فیلمنامه: اردلان عاشوری ، کارگردان: اردلان عاشوری، بازنویسی فیلمنامه: حسین تراب‌نژاد، تهیه‌کننده: امیر بنان، طراحی گریم: مجید اسکندری ، مدیریت فیلمبرداری: پیام عزیزی ، طراحی صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی ، مدیریت برنامه‌ریزی: حسن لفافیان ، مسئولیت جلوه‌های ویژه‌ میدانی: ایمان کرمیان و مدیریت تولید: داود معدنی .

بر اساس تخمین‌ها، فیلمبرداری سریال «گیله‌وا» تا اواخر تابستان ادامه خواهد داشت و احتمالا در اواخر پاییز سال ۱۳۹۶ از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار