سرقت 7000 راس احشام و دستگیری سارقان آن در استان فارس

فرمانده انتظامي استان فارس امروز در جمع خبرنگاران از دست گیری سارقان احشام استان فارس با 200 فقره سرقت خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۶۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس،سردار گودرزی در نشست خبری روز دوشنبه گفت:استان فارس همیشه مسیر ارتباطی کوچ عشایر استان های همجوار بوده وسارقان در کمین آنها توانسته بودند با سرقت مسلحانه7000 راس احشام را از مردم عشایر به سرقت ببرند.

وی گفت: این گروه سارقین از 32 نفر تشکیل شده بود ند که در استان های فارس ،اصفهان،یزد،بوشهر که با 200فقره دزدی 7000احشام را دزدیده بودند و کشفیات از این باند 5 قبضه سلاح و15دستگاه خودرو سبک وسنگین بوده است.

گودرزی در ادامه صحبت های خود به کشف بزرگ 3520 لیتر روغن تقلبی در شیراز خبر داد و گفت:سوء استفاده گران با استفاده از برند های خوب کشور نوانسته اند روغن های تقلبی را وارد بازار کنند که تاکنون پلیس توانسته 2نفر از این سود جویان را دستگیر کند.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: روغن های تقلبی از روغن های سوخته جمع اوری شده در بازار، در سوله ای در شیراز تولید می شده است.

فرمانده انتظامي استان د ر پایان با اشاره بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر "مبارزه با قاچاق کالا و ارز" گفت: پلیس در 5 مرحله جمع قاچاق توانسته 9 میلیارد و 800 میلیون تومان کالا قاچاق در ظرف 72 ساعت کار شبانه روزی به دست اورد که عمده کالا های به دست امده لوازم خانگی،سوخت،برنج،پوشاک،سیگارونوشیدنی بوده.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار