مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

۶۰ درصد دانش‌آموزان استان اردبیل در دوره ابتدایی تحصیل می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۶۰ درصد دانش‌آموزان این استان در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل هستند.

کد مطلب: ۶۵۶۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری در افتتاحیه دوره آموزشی هنرجویان امور زراعی سراسر کشور که در مجموعه رفاهی و آموزشی خانه معلم اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری دوره آموزشی ظرفیت و توان آموزشی و مدیریتی استان را ارتقا می‌بخشد که بایستی از برگزاری چنین دوره‌های آموزشی برای انتقال تجربیات مفید و سازنده نهایت استفاده را بکنیم .

وی با بیان اینکه مبنای فعالیت های آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است، گفت: یکی از محوری‌ترین سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه در ادبیات مدیریت بهبود مستمر در تمامی حوزه‌ها مورد تاکید است تصریح کرد: ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی به عنوان یکی از برنامه‌های استراتژیک مورد تاکید دولت تدبیر و امید و وزارت آموزش و پرورش است .

ناصری با اشاره به شعار سال تحصیلی ۹۶-۹۵ در استان اردبیل که ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی با نوآوری و مدیریت مشارکتی بوده است افزود: در سایه برنامه‌ریزی بر مبنای شعار سال تحصیلی، شاهد نتایج مطلوب و موفقیت‌های چشمگیر در حوزه آموزشی و پرورشی بوده‌ایم .

وی با تشریح شاخص های موفقیت استان اردبیل در ارتقا کیفیت آموزشی و پرورشی به تقویت گروه‌های تخصصی حوزه آموزشی از جمله انجمن‌های علمی و آموزشی اشاره کرد و گفت: حمایت‌های نرم افزاری، سخت افزاری و تامین فضا و امکانات آموزشی سبب رشد در فرایند آموزشی شده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه تقویت گروه‌های آموزشی، توسعه نظارت آموزشی را به دنبال دارد اظهار کرد: ارتقا جایگاه مدیر به عنوان رهبر آموزشی در مدرسه در سایه مسلط بودن مدیر آموزشگاه به فرایندهای آموزشی و پرورشی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار