خراسان رضوی قهرمان مسابقات تکواندو المپیاد ورزشی دانشجو معلمان شد

استان خراسان رضوی در بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر دانشگاه فرهنگیان در بخش تیمی تکواندو عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۶۵۵۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، در بخش تیمی رشته تکواندو در بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان پسر دانشگاه فرهنگیان استان های خراسان رضوی با 36 امتیاز، اصفهان با 29 امتیاز و زنجان 27 امتیاز به ترتیب عنوان های اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

در وزن 54 کیلو گرم این مسابقات قادر عباس زاده از زنجان اول، محمد علی غلامی از اصفهان دوم و علیرضا قنبرآبادی از خراسان رضوی و میثم نور الهی کولانی از البرز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

همچنین در وزن 58 کیلو گرم پدرام براری از تهران مقام اول، محمد ذوالقدر زنجان مقام دوم و محمد کبوتری از خراسان رضوی به همراه حسین پورخسروی از اصفهان مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن 63 کیلو گرم ارسلان دست رس از گیلان اول، عیسی آرایش از بوشهر مقام دوم و فرید غفاری از کردستان به همراه احمد قزلسفلو گلستان مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در وزن 68 کیلو گرم پژمان صفری از کرمانشاه به مقام اول، رضا امیری از لرستان به مقام دوم و مهدی پناهی از کردستان به همراه احسان زارع وامرزانی از سمنان به مقام سوم این مسابقات دست یافتند.

در وزن 74 کیلو گرم محمد رضا انتظاریان جویباری از قم قهرمان، فرزاد محمودی یکتا از سمنان دوم و رسول شیرازی تهرانی از اصفهان و محمد رشیدی توپکانلو از خراسان رضوی مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

همچنین در وزن 80 کیلوگرم این المپیاد ورزشی علیرضا ترابی از زنجان اول، بهزاد آقا نژاد از البرز دوم و محمد ربانی از خراسان رضوی به همراه علی گلیج پشته از همدان سوم شدند.

در وزن 87 کیلوگرم نیز علیرضا امینی از اصفهان، رضا محسن آبادی از مرکزی و صالح زارع از خراسان رضوی به ترتیب مقام های اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

در وزن 87+ کیلوگرم هم محسن جهاندوست از خراسان شمالی قهرمان و امیر حسین برجی از خراسان رضوی نایب قهرمان این مسابقات شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار