نفس حضور پلیس در جامعه، بمعنای امر به معروف و نهی از منکر باشد

جانشین رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نفس حضور پلیس در جامعه باید به معنای امر به معروف و نهی از منکر باشد چراکه این حضور، می‌تواند از وقوع بسیاری از ناهنجاری‌ها جلوگیری کند.

کد مطلب: ۶۵۴۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،حجت‌الاسلام محمدهادی بهشتی‌پور روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه رئیسان قدیم و جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گیلان در رشت بیان داشت: پلیس در برخورد با مجرمان باید از حداکثر توان برای نجات آنها استفاده کند.
وی اظهار داشت:‌ مردم به پلیسی علاقه مند هستند که در عین صلابت و اقتدار، رأفت نیز داشته باشد.
وی با بیان اینکه گیلان در طول تاریخ صاحب شخصیت‌هایی بزرگ در حوزه دین و فرهنگ بوده، افزود:‌ این استان در کنار مواهب طبیعی و سرسبزی‌، به لحاظ اعتقادی و مذهبی نیز یکی از بهترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.
حجت‌الاسلام بهشتی‌پور تغییرات در بخش های مدیریتی را با هدف حفظ پویایی و تحرک برای همه انسان‌ها دانست و گفت:‌ پلیس باید قوی‌ترین، مردمی‌ترین و بهترین دستگاه کشور باشد.
فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه فرزندان ملت در لباس پلیس، رهروان راستین مقام معظم رهبری هستند، اظهار داشت:‌ نیروی انتظامی در اولین خطوط مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد.
سردار میرحیدری با بیان اینکه انقلاب اسلامی بستر مکتب حقیقت را فراهم کرده، افزود: نقش عقیدتی سیاسی در تقویت روحیه جهادی و فرهنگ معنوی، انکارشدنی نیست.
وی با تاکید بر نقش مهم عقیدتی سیاسی در صیانت و محافظت از پلیس بیان داشت: عمل به منویات فرمانده معظم کل قوا در عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سرلوحه امور است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام شمشاد بعنوان رئیس جدید عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی استان گیلان معرفی و از خمدات حجت الاسلام شکری قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار