تعهد استان گیلان برای اسکان و پذیرایی از 18 هزار زائر اربعین حسینی

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گیلان گفت: ستاد اربعین استان، اسکان و پذیرایی از 18 هزار زائر اربعین حسینی را عهده دار است و هفت هزار نفر در کربلا، پنج هزار نفر در نجف اشرف و شش هزار نفر در مرز آستارا از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

کد مطلب: ۶۵۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،نادر عبدالله پور روز سه شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت اربعین حسینی (ع) آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: سال گذشته توسط گیلانی ها پذیرایی مناسبی از زائران اربعین به عمل آمد و امسال نیز باید منسجم باشد و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، باید استقبال از زائران خارجی، باشکوه باشد.
سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس استان گیلان نیز در این جلسه گفت: باید استقبال از زائران اربعین حسینی، حالت مردمی داشته باشد و دستگاه های متولی در فراهم کردن بستر لازم نظیر موکب و پذیرایی در نقاط مختلف برنامه ریزی کنند.
وی با اشاره به اینکه تهیه دفترچه های معرفی اماکن مذهبی ایران و عراق به زبان های انگلیسی، روسی و آذری باید مد نظر قرار گیرد، افزود: بقاع متبرکه استان گیلان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی، موکب راه اندازی کنند.
پیاده روی اربعین برای زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) همه ساله به مناسبت چهلمین روز شهادت آن حضرت با شرکت مسلمانان برگزار می شود و از 11 شهریورماه امسال، سفارت و کنسولگری‌های عراق در ایران روادید زائران را صادر خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار