در گفت و گو با پانا؛

نماینده آباده: بطحایی در جریان صفر تا صد کار آموزش و پرورش قرار دارد

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی انتخاب بطحایی در سمت وزیری را به واسطه ریشه داشتن در وزارت آموزش و پرورش مثبت ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۶۵۴۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد

رحیم زارع نماینده مردم آباده و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان نظر خود درباره انتخاب سید محمد بطحایی به عنوان وزیر آموزش و پرورش گفت: او از بدنه آموزش و پرورش است و در جریان صفر تا صد کار قرار دارد؛ هم اخلاق خوش و هم تعامل خوبی دارد.

وی ادامه داد: این وزارتخانه مرد کار می خواهد؛ دانشمندی نیاز دارد که فکر کند و اهل عمل باشد. این وزارتخانه نیاز به آدم سیاسی ندارد. در مجلس قبلی نیز ما تلاش خودمان را کردیم که بودجه این وزارتخانه را افزایش دهیم و الان شاهد آنیم که این بودجه نسبت به اصل بودجه خود، 34 درصد افزایش داشته است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: در مجلس فعلی که من نائب رئیس کمیسیون تلفیق بودم نیز تقریبا 4 هزار میلیارد تومان علاوه بر آنچه دولت دیده بود؛ از یک درصد هزینه شرکت های دولتی به بودجه آموزش و پرورش اضافه کردیم.

زارع تصریح کرد: پس این وزارتخانه هم برای رئیس جمهور و هم برای مجلس مهم است و من فکر می کنم آقای بطحایی جز مدیرانی است که تعامل خوبی با مجلس دارد و انشالله اگر بتواند در راستای سند چشم انداز نظام و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با تکیه بر سیاست های برنامه ششم توسعه عمل کند، موفق خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار