فراکسیون امید تا پنجشنبه برای اعلام نظر نهایی درباره کابینه وقت دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون امید تا پنجشنبه برای اعلام نظر نهایی درباره کابینه وقت دارد. البته احتمال دارد که فردا یا پس فردا نظر نهایی فراکسیون بعد از جمع بندی اعلام شود.

کد مطلب: ۶۵۳۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد

محسن علیجانی زمانی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: فراکسیون امید در حال ارزیابی است و هنوز پرونده های وزرا بسته نشده است و هنوز رفت و آمد وزرا پیشنهادی در داخل کمیسون ها و کمیته ها ادامه دارد .

وی افزود: برای اعلام نظر نهایی تا پنجشنبه که رأی گیری در مورد وزرا پیشنهادی انجام می شود فرصت داریم اگر بتوانیم ارزیابی کمیته ها را امشب یا فراد به دبیرخانه فراکسیون بدهیم و جمع بندی نهایی فردا اعلام خواهد شد البته شاید تا روز پنجشنبه هم ادامه پیدا کند .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمی توان در مورد این گفت که چند درصد از کابینه موفق به کسب رأی اعتماد می شوند اما تا کنون جمع بندی اعضای فراکسیون امید از کلیت و افراد کابینه خوب است حتی اگر افرادی از این وزرای پیشنهادی مورد توجه مجلس واقع نشوند به معنای آن نیست که افرادی هستند که از نظر توانمندی مشکل دارند بلکه ممکن است تشخیص جمعی مجلس این باشد که یک یا دو نفر از افراد معرفی شده نمره قابل قبول را نیاورند اما برای قضاوت زود است .

وی تصریح کرد: تصور می کنم اکثریت کابینه برای کسب رأی اعتماد از نمایندگان مجلس مشکلی ندارند اکثر کمیته ها جلساتی با اکثر وزرای پیشنهادی داشته اند و امشب یا فردا شب وارد بحث ارزیابی و جمع بندی بشوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار