معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در رودان:

جشنواره لیمو دربرند سازی لیموترش رودان در استان و کشور عزمش را جزم کند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: جشنواره لیمو رودان، در برند سازی لیمو ترش رودان در استان و کشور عزمش را جزم کند.

کد مطلب: ۶۵۳۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، بهروز اکرامی در اولین جشنواره لیمو شهرستان رودان بیان داشت: انتظار داریم با برگزاری اولین جشنواره لیمو رودان قدم هایی موثر که اتفاقاتی را برای رودان و رودانی ها رقم بزند برداشته شود.

وی افزود: جشنواره فقط برای جشنواره نیست و لیمو یک محصول اقتصادی محسوب می شود و باید از لیمو اقتصاد تولید شود، با این نتیجه است که جشنواره موثر واقع شده است.

اکرمی عنوان کرد: به جرات می توان گفت لیموترش رودان در دنیا منحصر به فرد است و این محصول باید برند شهرستان رودان شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان اضافه کرد: در هر حال باید از این نعمات الهی استفاده کرد و تبدیل لیمو به برند رودان و استان با شعار محقق نمی شود و با طراحی، برنامه ریزی و اقدام، این امر شدنی است.

وی یاد آور شد: این جشواره در برند سازی لیمو ترش رودان به عنوان برند رودان، استان و ایران عزمش را جزم کند.

معاون سیاسی و انتظامی استانداری هرمزگان در ادامه با بیان اینکه مزه لیمو ترش رودان در هیچ کجای دنیا نیست خواستار توجه ویژه به این محصول ارزشمند شد.

وی تاکید کرد: پرداختن به مشکلات لیمو شهرستان رودان نیازمند همت همگانی است، و نباید موضوع و برند لیمو ترش یک کار دولتی باشد.

اکرمی ادامه داد: برای تحقق این امر خود باغداران و تولید کنندگان پیشاهنگ باشند و در مقابل هم دولت با حمایت و تسهیل گری آنها را پشتیبانی خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان اظهار داشت: معرفی برند لیمو ترش رودان شکر نعمت خداوند است و مجموعه دولت این آمادگی را دارند تا در یک فرایند و همکاری کارشناسی دو طرفه اتفاقات خوبی در حوزه لیمو ترش در رودان و هرمزگان رقم زده خواهد شد.

اکرمی خاطر نشان کرد: در آینده آمار و ارقام عملیاتی و دقیق در خصوص دستاورد های این جشنواره به مردم ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار