نظر مثبت رئیسی در مورد وزارت بطحایی در آموزش‌وپرورش

رئیس سابق سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره توان بالای گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش برای مدیریت مالی و تعامل با سایر نهادها گفت: اجرای کامل سند تحول بنیادین نیاز به چنین افرادی دارد.

کد مطلب: ۶۵۳۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی رئیسی در گفت وگو با خبرنگار پانا، در مورد معرفی سیدمحمد بطحایی به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم اظهارداشت: مدت طولانی در آموزش و پرورش فعالیت داشتم و از نزدیک با بطحایی و روش کاری اش آشنا هستم؛ بر همین اساس این گزینه می تواند انتخاب خوبی برای آموزش و پرورش باشد .

وی افزود: گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش از بدنه سیستم بوده و به خوبی با مشکلات آن آشنا است. امروزه مشکل اصلی آموزش و پرورش تنگناهای مالی است که همه به آن واقف هستند.

رئیسی تصریح کرد: بطحایی مدت زیادی در سمت معاونت پشتیبانی و مالی بوده و به خوبی با تنگناهای مالی و حتی نقاط ضعف و قوت آموزش و پرورش آشنا است.

معاون بنیاد برکت گفت: سند تحول بنیادین نقطه قوتی در آموزش وپرورش محسوب می شود و زیر نظام های آن آماده است اما نیاز به تامین منابع دارد و کسی که تنگناهای مالی را بداند قدرت چانه زنی در این موضوع را دارد.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی و مشکل سرانه در کشور اظهار کرد: وجود مدیری آشنا با شرایط مالی و قدرت تعامل بالا مثل بطحایی می تواند به نظام تعلیم و تربیت کمک کند.

رئیسی یادآور شد: گزینه انتخاب شده از جنس آموزش و پرورش بوده و امیدوارم بتواند هرچه زودتر سکان این وزارتخانه را به دست گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار