معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی:

دانش آموزان استان مرکزی در مسابقات کشوری شنا به عنوان چهارمی رسیدند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تیم شنای پسران دوره ابتدایی استان مرکزی که با 5 ورزشکار در مسابقات شنا دانش آموزان کشور شرکت کرده بود در مجموع مقام چهارم تیمی را کسب کرد.

کد مطلب: ۶۵۳۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مهدی دمنه افزود: در سی و چهارمین مسابقات قهرمانی دانش آموزان پسر کشور در دوره ابتدایی صالح نادری در ماده 100 متر کرال پشت عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

دمنه بیان داشت: در رقابت های شنای دانش آموزان پسر کشور در دوره تحصیلی متوسطه اول نیز سپهر حیدری شناگر عضو تیم استان مرکزی، در رشته های 50 متر آزاد، 100 متر آزاد و 50 متر پروانه، به ترتیب به مقام های اول، دوم و چهارم دست یافت.

وی افزود: حسین رئوفی دیگر شناگر استان مرکزی نیز در رشته های 50 متر و 100 متر کرال پشت به مقام نائب قهرمانی رسید و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، گفت: در رشته 200 متر آزاد نیز علی جعفری بر سکوی سوم مسابقات شنای دانش آموزان پسر کشور در دوره متوسطه اول ایستاد.

دمنه افزود: در رشته 50*4 متر مختلط آزاد نیز شناگران استان مرکزی به عنوان پنجم این رقابت ها دست یافتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشوردر دوره های ابتدایی و متوسطه اول از 19 تا 24 مردادماه به میزبانی استان چهارمحال بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار