مدیرکل آموزش و پرورش مازندران:

انتخاب بطحایی می تواند مشکلات آموزش‌وپرورش را کم کند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: آقای بطحایی از این توانمندی برخوردار است که آموزش و پرورش ما را به سمت و سوی مطلوب ببرد و به بهبود اوضاع کمک کند.

کد مطلب: ۶۵۳۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

سید علی قاسمی تروجنی در گفتوگو با خبرنگار پانا درخصوص معرفی سیدمحمد بطحایی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در دولت دوازدهم اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش باید خودساخته و خود تربیت‌یافته باشد و اعتدال در رفتار و گفتار و تصمیم داشته باشد.

وی افزود: وزیر باید شناخت درستی از سازمان، اهداف و برنامه ها و چالش های آن داشته باشد. این شناخت باید درونی باشد و طی زمان حاصل شده باشد وگرنه در سطحی نیست که درمان دردها را امکان پذیر کند، چون آموزش و پرورش وزارتخانه ای کلان است و تقریبا نیمی از کارکنان دولت در آموزش و پرورش شاغل هستند لذا شناختی که به سرعت و از بیرون حاصل شود برای شناخت این دستگاه کافی به نظر نمی رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: وزیر باید افق دوردست را ببیند و بر اساس سند تحول تحولگرا باشد، مورد پذیرش دولت و مجلس باشد و ارتباطات قوی فراسازمانی داشته باشد و باید بتواند برای حفظ منافع آَموزش و پرورش بجنگد.

قاسمی با اشاره به انتخاب اصلح و شایسته محمد بطحایی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گفت: زمانی که وی مدیرکل دفتر وزارتی و بعد از آن وقتی که معاون توسعه و پشتیبانی بود بطور مستقیم با او کار کردم و میتوانم بگویم آقای بطحایی از این توانمندی برخوردار است که آموزش و پرورش ما را به سمت و سوی مطلوب ببرد و به بهبود اوضاع کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: البته باید خاطرمان باشد از ایشان یا هر وزیر دیگری انتظار معجزه نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار