رئيس مركز حراست وزارت آموزش و پرورش:

تامين امنيت رواني و حفظ كرامت نيروي انساني راهبرد اصلي حراست است

رئيس مركز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: تامين امنيت رواني و حفظ كرامت نيروي انساني راهبرد اصلي حراست آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنيادين است.

کد مطلب: ۶۵۳۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا،محمد حسين كفراشي در گردهمايي مشترك روسا و كارشناسان حراست ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان كرمان به نقش موثر آموزش و پرورش در تحقق اقتصاد مقاومتي اشاره كرد و افزود: اقتصاد مقاومتي در واقع همان توسعه پايدار است كه لازمه آن نيروي انساني كارآمد مي باشد و آموزش و پرورش نقش انكار ناپذيري در تربيت نيروي انساني متعهد و كارآمد آينده كشور دارد.

وي با بيان اينكه آموزش و پرورش انسان ساز است تصريح كرد: توجه به آموزش و پرورش لازمه توسعه پايدار و تحقق اقتصاد مقاومتي در كشور است.

كفراشي به نقش موثر معلم در تحقق اقتصاد مقاومتي نيز اشاره و تاكيد كرد: بايد در راستاي حفظ كرامت و حرمت معلم و توانمند سازي و به روز رساني تخصص معلمان در آموزش و پرورش تلاش شود.

رئيس مركز حراست وزارت آموزش و پرورش افزود: اگر عزت، حرمت و كرامت معلم حفظ نشود توان و تخصص معلم موثر نخواهد بود و بايد ضمن پيگيري عملكرد و كاركرد معلم به وضعيت و معيشت معلم نيز توجه شود.

محمد حسين كفراشي بر حفظ آبرو، حرمت و اعتبار فرهنگيان در مجموعه حراست تاكيد و اظهار كرد: حفظ عزت و كرامت نيروي انساني ارزشمند آموزش و پرورش مهمترين وظيفه حراست است.

وي كسب اطلاعات درست نسبت به سيستم را از ديگر وظايف كارشناسان حراست دانست و گفت: لازمه كسب اطلاعات درست ارتباط چهره به چهره و جلب اعتماد افراد است.

كفراشي گفت:كارشناس حراست بايد مشاورامين وسنگ صبور افراد باشد و امنيت رواني و آرامش شغلي را در مجموعه كاري ايجاد كند، زيرا ايجاد ناامني بزرگترين ظلم در حق افراد است.

رئيس مركز حراست وزارت آموزش و پرورش جذب حداكثري و دفع حداقلي را از ديگر وظايف كارشناسان حراست دانست و افزود: اگر مي خواهيم براي نظام جمهوري اسلامي سرباز پرورش دهيم بايد جذب حداكثري داشته باشيم پس اگر عملكرد ما در آموزش و پرورش موجب دلسردي حتي يك نفر از نظام شود گناه كبيره كرده ايم.

محمد حسين كفراشي خاطر نشان كرد: حراست در ادارات آموزش و پرورش بايد پويا، هوشمند و پيشگيرانه باشد.

وي از اجراي طرح كوا« كودك و اينترنت» در مدارس سراسر كشور به منظور آشنايي دانش آموزان و فرهنگيان با فرصت ها و تهديد هاي فضاي مجازي خبر داد.

كفراشي تاكيد كرد: حراست بايد بازوي قوي براي مديران باشد و با چشم تيزبين موانع فيزيكي را بردارد و فضاي فكري و بعضي از قوانين را بازبيني و اصلاح كند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار